تاریخ انتشار :شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۰
جالب است ۰
نحوه اعزام کاروان تیم ملی فوتبال ایران به کانادا برای برگزاری بازی دوستانه با این تیم امروز مشخص می‌شود.
آخرین برنامه سفر تیم ملی به کانادا
به گزارش مردم فردا،نخستین دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران برای مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بامداد ۱۶ خردادماه مقابل تیم ملی کانادا در ورزشگاه BC Place ونکوور برگزار می‌شود.
فدراسیون فوتبال ایران در تلاش است در صورت امکان دومین بازی تدارکاتی تیم ملی را نیز در همان آمریکای شمالی برگزار کند. میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال امروز نشستی را با کادر اجرایی تیم ملی به همراه حسن کامرانی فر دبیرکل برگزار می‌کند تا درباره نحوه اعزام اعضای تیم به کانادا تصمیم‌گیری شود.
حضور تعداد زیاد بازیکن لژیونر در تیم ملی ایران باعث شده تا ماجدی دنبال تهیه بلیت مستقیم برای آنها از مبدا کشورهایی که بازی می‌کنند به مقصد کانادا باشد. از این رو احتمال اینکه کاروان تیم ملی ایران با پرواز چارتر راهی کانادا شود، کم است.
همچنین فدراسیون با توجه به مدت زمان پروازی نمی‌خواهد ملی پوشان دچار خستگی ناشی از سفر و تغییر ساعت (جت لگ) بشوند.
فدراسیون فوتبال فهرستی از اعضای اجرایی تیم ملی را هم در اختیار شورای برون مرزی قرار داده است تا مجوز نهایی را برای آنها بگیرد.
زمان پرواز تیم ملی ایران به کانادا پس از بازگشت «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی به ایران و جلسه با میرشاد ماجدی مشخص می‌شود. سرمربی کروات تیم ملی ایران قرار است بامداد دوشنبه وارد کشور شود.
https://mardomefarda.ir/vdci.zayct1a5wbc2t.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما