تاریخ انتشار :شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۴
جالب است ۰
رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۶ هزار عدد لوازم خانگی خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان خبر داد.
کشف بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در جنوب تهران
به گزارش مردم فردا،سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی دراین‌باره گفت: در راستای پایش و کنترل بازار و جلوگیری از قاچاق و احتکار  کالا، مأمورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در خیابان فدائیان اسلام به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان شدند.

وی ادامه داد:‌ در ادامه تحقیقات مشخص شد که کالاها به‌صورت شبانه توسط خودروهای شوتی به انبار منتقل و دپو شده و فاقد هرگونه اسناد و مدارک، فاکتور و ثبت در سامانه جامعه تجارت است.

ولی‌پور گودرزی با اشاره به اینکه کاراگاهان انبار را پلمب کردند، افزود: تعداد ۱۰۴۶ دستگاه یخچال، ۲۴۶دستگاه کولر، ۶۲۳دستگاه اجاق گاز، ۵۳۶ دستگاه لباسشویی و ظرفشویی، ۷۵۴دستگاه جاروبرقی، ۱۱دستگاه فر، ۲۷دستگاه تلویزیون، ۸۳۰دستگاه بخاری، ۲۵دستگاه کمبی، ۱۲۵دستگاه آبگرمکن، ۲۶۱۵قلم سیسمونی کودک، ۱۱قلم لوازم جاروبرقی کشف، یک نفر متهم دستگیر و پرونده درخصوص قاچاق کالا تشکیل و به مرجع قضائی معرفی کردند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس امنیت اقتصادی، وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف  شده را ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: تامین نظم و امنیت و مقابله با هرگونه ناهنجاری و اخلال در تهیه توزیع کالاهای ضروری خانوار همواره در دستور کار پلیس قرار داشته و با توجه به کمبود برخی از اقلام ضروری در بازار این امر باید با جدیت بیشتری انجام شود.
https://mardomefarda.ir/vdce.z8fbjh8ez9bij.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما