تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۵
جالب است ۰
«بالان» از تولیدات جدید گروه خانواده شبکه دو از چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت روانه آنتن می‌شود. میزبان قسمت اول این برنامه، مرجانه گلچین (بازیگر) و مهمانان او، ناهید کلوشانی (کارآفرین) و زهرا اعتضاد السلطنه (نقاش) خواهند بود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه «بالان» تولید جدید گروه خانواده شبکه دو سیماست که با تهیه‌کنندگی وحید رستگار و کارگردانی علی‌اصغر صائبی از امروز چهارشنبه، ۲۱ اردیبهشت‌ماه پخش می‌شود.
مرجانه گلچین مجری شد
به گزارش مردم فردا،این برنامه با هدف ایجاد انگیزه و امید و پرداختن به موضوعات مختلفی چون امید و انگیزه در خصوص «خواستن و برخاستن» و مواردی مانند سرطان، لکنت، معلولیت، سالمندان، ورزش، تئاتر و... پخش خواهد شد.
برنامه «بالان» سعی دارد تا تقابل امید در برابر ناامیدی را بررسی کند و براساس موضوع روز برنامه از مهمانانی دعوت می‌شود تا از خاطرات خود در زمینه تقابل امید و ناامیدی که در برهه‌ای از زمان با آن مواجه بودند، صحبت کنند. همچنین در هر برنامه یک هنرمند یا مجری میزبانی آن را بر عهده دارد.
میزبان قسمت اول این برنامه، مرجانه گلچین (بازیگر) و مهمانان برنامه، ناهید کلوشانی (کارآفرین) و زهرا اعتضاد السلطنه (هنرمند نقاش) خواهند بود.
برنامه «بالان» در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید می‌شود و قسمت نخست آن امشب، ۲۱ اردیبهشت ساعت ۲۳ و ۴۰ دقیقه روی آنتن می‌رود.
https://mardomefarda.ir/vdci.payct1ap5bc2t.html
منبع : خبرآنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما