تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۰
جالب است ۰
در ادامه برگزاری انتخابات پارلمانی لبنان برای لبنانی های ساکن خارجِ این کشور، رأی گیری مرحله دوم امروز یکشنبه در شماری از کشورهای اروپایی و آفریقایی آغاز شد.
رأی گیری مرحله دوم از لبنانی‌های ساکن خارجِ کشور آغاز شد
به گزارش مردم فردا،به نقل از العهد، در ادامه برگزاری انتخابات پارلمانی لبنان برای لبنانی‌های ساکن خارجِ این کشور، رأی گیری مرحله دوم امروز یکشنبه در شماری از کشورهای اروپایی و آفریقایی آغاز شد.

بر اساس این گزارش، در مرحله دوم انتخابات پارلمانی لبنان برای لبنانی‌های ساکن خارج از این کشور، رأی گیری در کشورهایی نظیر اسپانیا، آلمان، سوئد، فرانسه، بلژیک، سوئیس، رومانی، ایتالیا، اتریش، اسپانیا، هلند، دانمارک، لهستان، زامبیا، آفریقای جنوبی و جمهوری کنگو برگزار می‌شود.

این درحالی است که مرحله اول از انتخابات پارلمانی برای لبنانی‌های خارج نشین در شماری از کشورهای عربی برگزار شده بود. مقامات لبنانی اعلام کردند که در جریان مرحله اول قریب به ۶۰ درصد از واجدان شرایط در انتخابات شرکت کردند.

مرحله اصلی انتخابات پارلمانی لبنان که در داخل این کشور برگزار می‌شود، در روز ۲۵ اردیبهشت ماه انجام خواهد شد. وزارت کشور لبنان اعلام کرده است که علیرغم برخی کارشکنی‌ها، انتخابات در موعد مقرر برگزار خواهد شد.
https://mardomefarda.ir/vdci.qayct1azpbc2t.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین