تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۰
جالب است ۰
فیلم کوتاه «تطبیق» به کارگردانی مهرداد حسنی و تهیه‌کنندگی حسن محمدی جایزه بزرگ بهترین فیلم سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه بوسان را از آن خود کرد.
«تطبیق» با دریافت جایزه بزرگ جشنواره بوسان، به اسکار معرفی شد
به گزارش مردم فردا،فیلم کوتاه تطبیق، به کارگردانی مهرداد حسنی و تهیه کنندگی حسن محمدی، در نخستین نمایش جهانی خود توانست برنده جایزه بزرگ بهترین فیلم سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه بوسان (۲۰۲۲ BISFF) شود.
این فیلم کوتاه با دریافت این جایزه، از سوی جشنواره بوسان به آکادمی اسکار معرفی شد.
سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه بوسان از ۷ تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ (۲۷ آوریل تا ۲ می ۲۰۲۲) در شهر بوسان برگزار شد.
در خلاصه داستان تطبیق آمده است: «شاهرخ کودکی است که تلاش می‌کند خودش را با حقیقت درونش تطبیق دهد.» در این فیلم کوتاه معید آسوده، منصور نصیری، فاطمه مرادی، حسن خوشحالت، مریم گلدوز، جمشید بهادری، سیدکاظم حسینی و سیدمحمد رضا حسینی ایفای نقش دارند.
جشنواره فیلم بوسان Busan film festival، یکی از مهمترین جشنواره های فیلم آسیا و اولین جشنواره بین الملی فیلم در کره جنوبی است که از سال ۱۹۹۶ تاکنون هرسال در بوسان کره جنوبی برگزار می شود.
تمرکز اصلی این جشنواره روی معرفی فیلم های جدید و کارگردان هایی است که نخستین اثر خود را به نمایش می گذراند. این کارگردان ها در اغلب موارد در کشورهای آسیایی سکونت دارند و از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده می کنند. جوانان و استعدادهای آنها نیز یکی از مهمترین حوزه های تمرکز در این جشنواره هستند
https://mardomefarda.ir/vdcg.w9urak9znpr4a.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما