تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۰
جالب است ۰
نماینده ایران در مرحله یک چهارم پایانی رقابت‌های زیر ۱۳ ساله‌های تنیس اتریش با قبول شکست برابر هند از دور رقابت‌ها کنار رفت.
حذف نماینده ایران از مسابقات تنیس روی میز اتریش
به گزارش مردم فردا،باران ارجمند در اولین گام از رقابت‌های گروهی زیر ۱۳ سال کانتندر تنیس روی میز اتریش موفق شد با حساب ۳ بر یک شوشین از استرالیا را شکست دهد.
وی در دومین دیدار در مصاف با ماریا از اوکراین با حساب ۳ بر صفر به پیروزی دست یافت.
ارجمند در دیدار پایانی مرحله گروهی رقابت‌های زیر ۱۳ ساله‌های کانتندر اتریش، با غلبه ۳ بر یک بر حریفی از تایلند با مجموع ۶ امتیاز به عنوان نفر اول به جدول حذفی ۱۶ نفره راه یافت.
وی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف نماینده اسپانیا با رنکینگ ۴۲۵ جوانان رفت که در پایان با غلبه ۳ بر صفر به جمع ۸ نفر برتر پیوست.
نماینده کشورمان در مرحله یک چهارم پایانی در مصاف با نماینده قدرتمند هند و دارنده رنکینگ یک زیر ۱۳ سال دنیا با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.
ارجمند در مرحله گروهی مسابقات کانتندر زیر ۱۵ سال اتریش  با ناتالیا دارنده رنکینگ ۲۱۴ از لهستان روبه‌رو شد و در یک بازی سخت و نفسگیر موفق شد با حساب ۳ بر ۲ به برتری دست یابد.
وی در مصاف با نماینده قزاقستان با حساب ۳ بر صفر به پیروزی دست یافت و به عنوان سرگروه به جدول اصلی ۶۴ نفره رقابت‌های زیر ۱۵ ساله های کانتندر اتریش صعود کرد.
https://mardomefarda.ir/vdcj.veafuqeyysfzu.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما