تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
جالب است ۰
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: سهمیه نهاده های دام و طیور در سامانه بازارگاه تا پایان اردیبهشت بارگذاری شده است.
معاون وزیر جهاد کشاورزی: معوقه‌ای بابت نهاده‌های دامی نداریم
به گزارش مردم فردا،عباس  عسگرزاده اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی تا پایان ۸ فروردین به صورت کامل تمامی نهاد‌ه‌ها را توزیع کرده و البته در یک مقطع بسیار کوتاه به علت حملات سایبری سامانه بازارگاه دچار اختلال شد که به سرعت برطرف شده است. هم اکنون یک و نیم میلیون تن نهاده که شامل تمامی نهاد‌ه‌های مورد نیاز مرغداران و پرورش دهندگان مرغ گوشتی و تخم گذار است وارد کشور و سامانه شده و نهاده‌های مورد نیاز تا پایان اردیبهشت تامین شده است.
به گفته معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی منابع ارزی را که برای سه ماه تامین شده، به کار گرفته ایم و تمامی نهاد‌ه‌های مورد نیاز از جمله روغن را تامین کرده و هیچ کدام از تعهدات ما برای تامین نهاده‌های دامی دامداران و کشاورزان در سه ماه پایانی سال باقی نمانده است و ۱۰ درصد از نهاده‌ها که به استناد حمل، گمرک، قرنطینه و آزمایشگاهی در اسفند باقی مانده بود، در پایان سال به علت تراکم عجیب ورود نهاده‌ها در گمرک باقی ماند، اما در بهمن و دی وزارت جهاد کشاورزی تمامی نهاده‌ها را ترخیص کرده و هیچ نهاده‌ای باقی نمانده است.
عسگرزاده بیان کرد: برخی از تولیدکنندگان نگرانی درخصوص تخصیص و تامین نهاده‌های مورد نیاز تولید خود داشتند، از سوی دیگر برخی از آن‌ها اعلام کرده بودند که نهاده‌های سه ماه پایانی سال گذشته به آن‌ها تخصیص نیافته بود.
https://mardomefarda.ir/vdcc.mqea2bqoola82.html
منبع : باشگاه خبرنگاران
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین