تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۰
جالب است ۰
عضو تیم ملی کشتی فرنگی گفت: روی دست آرایشگری که موها را اصلاح می‌کرد، آنقدر نگاه کردم و چند سؤال پرسیدم تا خودم این کار را تا حدود زیادی یاد گرفتم.
هنر جالب قهرمان کشتی فرنگی
به گزارش مردم فردا،محمدرضا مختاری درباره عکسی که از او در حال اصلاح موی سر رئیس فدراسیون کشتی منتشر شده است، اظهار داشت: بعد از قهرمانی آسیا اینقدر تلفنم زنگ نخورد که حالا در مورد این عکس تماس دارم. من از بچگی آرایشگری را دوست داشتم. روی دست آرایشگری که موها را اصلاح می‌کرد، آنقدر نگاه کردم و چند سؤال پرسیدم تا خودم این کار را تا حدود زیادی یاد گرفتم.
وی در مورد اینکه تا به حال موهای چه کسی را خراب کرده است، گفت: هر چیزی که یاد گرفتم را روی سر پدرم و برادرم پیاده کردم. آنها تنها کسانی بودند که به من اعتماد کردند. البته دو سه بار موهای پدرم خراب شد. در واقع من روی سر پدر و برادرم استاد شدم.
مختاری راجع به اینکه در اردوی تیم ملی موهای چه کسانی را اصلاح کرده است، گفت: گاهی در آستانه اعزام، موهای بچه‌ها که بلند می‌شود و آرایشگر به اردو نمی‌آید، به من اعتماد می‌کنند. موهای میثم دلخانی، رسول گرمسیری، علی‌اکبر یوسفی و... را من کوتاه کرده‌ام.
این فرنگی‌کار 23 ساله در مورد اینکه چطور علیرضا دبیر کوتاهی موهایش را به او سپرده است، گفت: رئیس فدراسیون به میثم دلخانی گفتند که موهایت را کوتاه کن. دلخانی گفته بود آرایشگرم فقط محمد مختاری است! به خاطر همین علیرضا دبیر هم از من خواست که موهایش را کوتاه کنم.
در حالی که محمدرضا گرایی گفته است برای کشتی گرفتن با استابلر به وزن 72 کیلوگرم می‌رود، مختاری در مورد احتمال رویارویی با قهرمان المپیک در ادامه چرخه تیم ملی عنوان کرد: هر چیزی ممکن است رخ بدهد، ولی من در جریان ماجرا نیستم. شاید دوباره به 67 کیلوگرم برگردد. باید دید نظر کادر فنی تیم ملی چیست. تا آغاز مسابقات جهانی زمان نسبتاً زیادی مانده است.
وی در پایان در مورد کشتی‌هایش در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: کشتی‌هایم خوب بود. البته کشتی قهرمانی آسیا برایم سبک بود، جز فینال که یک مقدار حساسیتش بیشتر بود. فشار آنچنانی به من نیامد. امیدوارم امسال بتوانم ملی‌پوش شده و پنجمی رقابت‌های جهانی نروژ را در بلگراد جبران کنم.
https://mardomefarda.ir/vdci.yaqct1a3wbc2t.html
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما