تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۰
جالب است ۰
سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد آخرین وضعیت این تیم و صحبت‌ها و حواشی پیرامون نیمکت آن به صحبت پرداخت.
آخرین وضعیت تیم‌ملی بسکتبال
به گزارش مردم فردا،مصطفی هاشمی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: ما هم منتظریم که فدراسیون جدید تکلیف کادرفنی تیم ملی را مشخص کند که چه برنامه‌هایی خواهد داشت. به هر حال ما دورنمایی که ترسیم کرده بودیم این بود که یکسری بازیکن که در لیگ خوب کار کرده بودند جدا از اسم و رسمی که دارند به تیم ملی تزریق شوند و در این چرخه جا بیفتند. قطعا با این روند اگر جلو برویم راحت‌تر به جام جهانی صعود می‌کنیم و در کاپ آسیا و بازی‌های آسیایی هم فینالیست می‌شویم.
وی در مورد اینکه آیا صحبت و نشستی با جواد داوری داشته‌اید و از برنامه‌های او اطلاعی دارید یا خیر، گفت: یکبار صحبت و نشست داشتیم اما همه چیز منوط به بعد از بازی‌های لیگ برتر شد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد اضافه شدن نفرات جدید به تیم ملی گفت: با اضافه شدن بازیکنانی مثل حامد حدادی که خودش نصف تیم ملی است و بهنام یخچالی، آران گرامی‌پور و سینا واعظی قطعا قدرت تیم ملی افزایش پیدا می‌کند و می‌توانیم راحت‌تر کار کنیم.
وی در مورد اینکه صحبت‌هایی در مورد تغییرات در نیمکت تیم ملی به گوش می‌رسد، گفت: من هم این شایعات را شنیده‌ام، البته این موضوع در کار تیم ملی صددرصد تأثیر دارد اما ما راهی که شروع کرده‌ایم را ادامه می‌دهیم. تیم ملی در دوران سرپرستی شرایط سختی را سپری کرد اما بچه‌ها با انگیزه و روحیه بالا همه مشکلات را پشت سر گذاشتند.
هاشمی با اشاره به اینکه زمان زیادی از دست رفته است، گفت: به نظر من تا الان هم خیلی دیر شده است و باید زودتر تکلیف تیم ملی مشخص شود، اما به هر حال فدراسیون صلاح کار خود را می‌داند.
وی در مورد اینکه وضعیت ملی‌پوشان را در لیگ برتر چطور دیدید، گفت: هم در مرحله قبل و هم در مرحله فینال، ملی‌پوشان بازی‌های خوبی را انجام دادند، البته ما کاری به اسم و سابقه نداریم و هر بازیکنی که شایسته باشد، مستحق حضور در اردوی تیم ملی است. ما باید تغییر نسل را با شیب ملایم انجام دهیم. قطعاً نفرات جوان‌تر در کنار حامد حدادی می‌توانند رشد کنند و بالا بیایند.
هاشمی در مورد اینکه آیا بازیکن جدیدی هم نظر شما را جلب کرده است یا خیر، گفت: یقیناً همین‌طور است. بازیکنانی هستند که در اردوهای قبلی حضور نداشتند و در اردوهای بعدی اضافه می‌شوند.
https://mardomefarda.ir/vdcf.xdviw6d11giaw.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما