تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۳
جالب است ۰
سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان گفت: دومین اردوی این تیم بزودی به صورت مشترک با تیم مجارستان در تهران برگزار خواهد شد.
برپایی اردوی مشترک فرنگی‌کاران نوجوان ایران و مجارستان
به گزارش مردم فردا،محسن سوریان سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان پس از پایان اردوی اول این تیم در سیرجان و بازگشت فرنگی‌کاران به تهران گفت: دومین اردوی تیم نوجوانان احتمالاً به صورت مشترک با تیم ملی مجارستان در تهران برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه شاگردانش در دو تورنمنت داخلی و خارجی محک خواهند خورد، تصریح کرد: حضور در جام رحیم علی آبادی و تورنمنت ترکیه در برنامه‌های ماست. بعضی نفرات‌ ما در تورنمنت خارجی و برخی در جام داخلی محک خواهند خورد. تورنمنت جام پیروزی ترکیه با حضور چند کشور مدعی برگزار خواهد شد و به همین دلیل سطح بالایی خواهد داشت.
سوریان در خصوص کشتی گیران و تیم‌های شرکت کننده در جام رحیم علی آبادی گفت: در این مسابقات در هر وزن ۸ نفر به رقابت خواهند پرداخت، ضمن اینکه حضور تیم‌های مجارستان، ارمنستان و آذربایجان نیز قطعی شده است.
دارنده مدال طلای کشتی فرنگی امیدهای جهان در خصوص زمان برگزاری این دو تورنمنت گفت: تورنمنت جام پیروزی ترکیه روزهای ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و جام رحیم علی آبادی نیز طی روزهای ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان سرخس استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دو تورنمنت (جام رحیم علی آبادی و تورنمنت ترکیه) به اردوی های بعدی تیم ملی جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و مسابقات قهرمانی جهان دعوت خواهند شد.
https://mardomefarda.ir/vdcd.j092yt0jza26y.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما