تاریخ انتشار :جمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۸
جالب است ۰
هفته گذشته بود که با هم با OnePlus Ace آشنا شدیم. این دستگاه برای بازار هند با نام جدیدی در نظر گرفته و باید بگویم که وان پلاس 10R با شارژر ۱۵۰ وات رسما در هند معرفی شده است. البته همان وان پلاس Ace هم خود ری-برند شده Realme GT Neo 3 بود!
وان پلاس 10R با شارژر ۱۵۰ وات رسما در هند معرفی شد
به گزارش مردم فردا،وان پلاس 10R
گوشی های هوشمند وان پلاس از همان روزهای اولیه تاسیس این شرکت در خط مقدم فناوری شارژ قرار داشته اند و قدمت آن به وان پلاس 2 می رسد. این در حالی است که آن ها به خاطر پایبندی به فناوری شارژ اختصاصی با مشکل مواجه می شدند. با این حال نمی توان انکار کرد که گوشی های هوشمند وان پلاس به طور منظم یکی از پیشروهای این فناوری ها بوده اند.

وان‌پلاس با فناوری شارژ جدید OPPO دوباره در حال پیشروی است و اکنون OnePlus 10R را در مدل های 80 وات و 150 وات ارایه می‌دهد. این گوشی در کنار OnePlus Nord CE 2 Lite و OnePlus Nord Buds عرضه می‌شود.

گوشی OnePlus 10R جدیدترین پرچمدار مقرون به صرفه وان پلاس است. این گوشی جانشین OnePlus 9R سال گذشته شده و به‌روزرسانی‌های زیادی را نسبت به نسل قبلی خود ارائه می کند. این پیشرفت ها شامل نمایشگر بهتر، چیپست سریع‌تر و پشتیبانی از شارژ سریع سیمی تا 150 وات می شود.

شما یک صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ از نوع AMOLED با رفرش ریت 120 هرتز دریافت می کنید، اگرچه این صفحه نمایش LTPO نیست. در قلب این گوشی، چیپست مدیاتک Dimensity 8100-MAX استفاده شده است که با رم 8 یا 12 گیگابایتی و حافظه فلش 128/256/512 گیگابایتی UFS 3.1 همراه شده است.

تا آنجا که به سخت افزار دوربین مربوط می شود، یک سیستم دوربین پشتی سه گانه در پشت وجود دارد که با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی و پشتیبانی از OIS در کنار یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی همراه شده است. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

بزرگترین ارتقای OnePlus 10R سرعت شارژ است. اینجا دو مدل وجود دارد:

۱- شارژ سریع 80 واتی با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی
۲-  Endurance Edition با شارژ سریع 150 واتی با باتری کوچکتر 4500 میلی آمپر ساعتی
در Endurance Edition با فعال بودن حالت شارژ سریع، OnePlus ادعا می کند که می توانید باتری گوشی را از 0 تا 100 درصد تنها در 17 دقیقه شارژ کنید. ادعا می شود نسخه 80 واتی این کار را در 32 دقیقه برای باتری بزرگتر خود انجام می دهد.

سرشارژر و کابل شارژی که در جعبه دریافت می‌کنید بسته به نسخه‌ای که خریداری می‌کنید تغییر می‌کند: نسخه 80 واتی با همان آداپتور و کابلی که در جعبه هندی OnePlus 10 Pro دریافت می‌کنید، ارائه می‌شود، در حالی که نسخه 150 واتی با شارژر 160 واتی Type C ارائه می‌شود و یک کابل C به C هم دارد.

همچنین با فناوری باتری سلامت ادعا می شود که سلامت باتری بالاتری را در مدل 150 واتی دارد: ادعای سلامت 80٪ پس از 1600 چرخه، در حالی که استاندارد صنعت 800 چرخه است.

جالب اینجاست که فریم دستگاه به جای فلز، پلی کربنات است، چیزی که در سری پرچمداران OnePlus دیده نمی شود. این گوشی مجهز به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر و بلندگوهای استریو است. در بخش نرم افزاری، اندروید 12 را با OxygenOS 12.1 ارایه می کند. این دستگاه سه به‌روزرسانی اصلی نسخه اندروید و چهار سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهد کرد.

قیمت وان پلاس 10R

گوشی OnePlus 10R در دو رنگ در هند عرضه می شود: که خیلی ساده می توان گفت مشکی و ترنج‌طور هستند!

شارژ 150 واتی محدود به Endurance Edition است که می توانید آن را فقط در مدل 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در رنگ مشکی دریافت کنید. قیمت این سری به شرح زیر است:

۱- ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۵۰۸ دلار
۲- ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۵۶۰ دلار
۳- ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی + شارژر ۱۵۰ وات: معادل ۵۷۳ دلار
نظر شما درباره وان پلاس 10R چیست؟
https://mardomefarda.ir/vdch.kn-t23n66ftd2.html
منبع : ترنجی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما