تاریخ انتشار :جمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۹
جالب است ۰
مراسم روز قدس پس از این که دو سال به صورت خودرویی و در شرایط کرونایی برگزار شده بود، امروز با حضور اقشار مردم روزه دار در سراسر کشور برگزار شد.
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر کشور آغاز شد
به گزارش مردم فردا،رمضان شریف رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  در سومین جلسه این ستاد اظهار داشته بود که هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هر چه باشکوهتر راهپیمایی روز قدس صورت گرفته و امسال علاوه بر مراسم میدانی، برنامه‌های منسجمی در فضای‌مجازی و رسانه‌ای داریم.

به گفته وی با توجه به اینکه در دو سال گذشته راهپیمایی روز قدس تحت تاثیر شرایط کرونایی کشور و پروتکل ها و دستورالعمل بهداشتی  به صورت موتوری و خودرویی برگزار شد، امسال به توفیق الهی شاهد حضور پرشور و شاداب مردمی در مسیرهای راهپیمایی روز قدس خواهیم بود و شرایط و بسترها برای برگزاری گسترده این مراسم در فضای باز وجود دارد.

راهپیمایی همزمان با تهران، در بیش از ۹۰۰ شهر کشور و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و رنگبندی استان ها از مساجد بزرگ و میادین اصلی به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه تدارک دیده شده است. این مراسم حتی در بسیاری از روستاهایی که از برپایی نماز جمعه برخوردار نبوده به شکل تجمع و محکومیت رژیم کودک کش صهیونیستی و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف برگزار خواهد شد .
امسال همچنین مراسم روز جهانی قدس به شکل راهپیمایی یا تجمع مردمی در بیش از ۹۰ کشور جهان با حضور مردم مسلمان و آزادگان دیگر ادیان الهی در حمایت از قدس شریف و فلسطین مظلوم و محکومیت رژیم ددمنش صهیونیستی برگزار می شود .
https://mardomefarda.ir/vdcf.mdviw6dcegiaw.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما