تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۴
جالب است ۰
سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها گفت: طرح شفافیت قوای سه گانه در کارگروه مربوطه مورد بررسی قرار گرفته و کمیسیون روز شنبه گزارش کارگروه را بررسی می کند.
زمان بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه در صحن مجلس
به گزارش مردم فردا،روح الله نجابت در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، بیان کرد: در روز دوشنبه هفته گذشته طرح شفافیت قوای سه گانه در کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها بررسی و در نهایت این طرح به کارگروهی ارجاع شد و این کارگروه نیز روز سه شنبه دو جلسه با مسئولیت آقای پیرهادی برگزار کرد.

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در ادامه اظهار کرد: روز شنبه آینده گزارش کارگروه در نشست کمیسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت نهایی شدن جهت بررسی در صحن مجلس به هیات رئیسه ارجاع می شود.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه هفته گذشته با درخواست بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، وزارتخانه ها و سایر نهادها به صورت دو فوریت موافقت کردند که بر اساس آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی طرح های دو فوریتی باید ظرف ۷۲ ساعت در دستورکار صحن مجلس قرار گیرد، اما چون جلسات علنی هفته جاری مجلس جهت رسیدگی نمایندگان به مسائل حوزه های انتخابیه تعطیل بود، این طرح هفته آینده در دستور کار قرار می گیرد.
https://mardomefarda.ir/vdcj.oemfuqeaasfzu.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما