تاریخ انتشار :سه شنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۰۰
جالب است ۰
وقتی گردشگران متوجه دختری خردسال شدند که در رودخانه خروشان افتاده و آب او را با خود می‌برد برای نجاتش بسیج شدند تا اینکه توانستند دختربچه را از آب گرفته و جانش را نجات دهند.
جوان روستایی فرشته نجات دختر 10ساله شد
به گزارش مردم فردا،این حادثه روز شنبه در رودخانه پیرغار فارسان واقع در استان چهارمحال و بختیاری اتفاق افتاد. آن روز خانواده‌های زیادی برای گردش و تفریح به حاشیه این رودخانه آمده بودند. ازجمله خانواده‌ای اهل منطقه مبارکه اصفهان. دختر خردسال  آنها کنار رودخانه مشغول بازی بود اما ناگهان بدون آنکه پدر و مادرش متوجه شوند او داخل آب افتاد. شدت جریان آب به حدی بود که در یک چشم به‌هم زدن دختربچه را با خود برد.
در میانه راه چند خانواده متوجه دختربچه در رودخانه خروشان شدند. آنها با فریاد از افرادی که در پایین دست و مسیر رودخانه بودند درخواست کمک کردند تا در مسیر قرار بگیرند، شاید بتوانند دختربچه را از آب بگیرند. یکی از این افراد یحیی امامی از اهالی روستای ده چشمه است. او و یکی از دوستانش به نام فردوس محمدی وقتی فهمیدند دختربچه‌ای در آب افتاده دوان دوان خود را به پایین دست رودخانه رساندند تا بتوانند او را از آب بگیرند. او در این‌باره به همشهری می‌گوید: من در آنجا مغازه دارم. یک مرتبه فریاد چند نفر را شنیدم که می‌گفتند یک دختربچه در رودخانه افتاده است.
با توجه به‌شدت جریان آب امیدی نداشتیم که او زنده بماند. من و دوستم دوان دوان به پایین رودخانه رفتیم و با لباس و موبایل و وسایلی که همراه مان بود داخل آب پریدیم و منتظر شدیم تا دختربچه به ما برسد اما کمی بالاتر گردشگر دیگری که بختیاری بود به نام علیرضا بویری وسط رودخانه رفت و توانست دختربچه را نجات دهد. او ادامه می‌دهد: وقتی کودک را از آب بیرون کشید بیهوش بود. من و دوستم کمک کردیم تا آبی که او خورده بود از معده‌اش خارج شود و کم کم به هوش آمد. خدا را شکر با وجود اینکه آب حدود 30متر او را جابه‌جا کرده و  بستر رودخانه هم پر از سنگ بود اما او هیچ جراحتی نداشت. با این حال از اورژانس کمک خواستیم و امدادگران او را به بیمارستان سیدالشهدا(ع) فارسان منتقل کردند.
این مرد در ادامه می‌گوید: تا زمانی که اورژانس به آنجا رسید هنوز پدر و مادر این دختربچه از حادثه‌ای که اتفاق افتاده بود اطلاعی نداشتند و از سر کنجکاوی جلو آمدند ببینند چه خبر شده که دخترشان را در آن وضعیت دیدند. چند ساعت بعد هم وقتی دختربچه در بیمارستان حالش بهتر شد این خانواده دوباره کنار رودخانه برگشتند و دختربچه مشغول بازی شد.
https://mardomefarda.ir/vdci.uaqct1ay5bc2t.html
منبع : همشهری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما