تاریخ انتشار :شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۱
جالب است ۰
در اوج تخفیف‌های بلک فرایدی یا همان جمعه سیاه، اپل شیوه دیگری را نسبت به سایر شرکت‌ها در پیش گرفته و به جای کاهش قیمت محصولات و لوازم جانبی به طرفداران خود کارت هدیه می‌دهد تا در زمان دیگری بتوانند از آن برای خرید محصولات استفاده کنند.
جمعه سیاه متفاوت اپلی‌ها
تخفیف در نظر گرفته اپل برای هر محصول متفاوت است و با خرید هر کدام از محصولات غول فناوری کارت هدیه متفاوتی به قیمت حداقل ۲۵ دلار(حدود 720 هزار تومان) و حداکثر ۲۰۰ دلار(حدود 5.8 میلیون تومان) دریافت خواهید کرد که به شرح زیر است:

همانطور که مشاهده می‌کنید، جدیدترین محصولات کوپرتینویی‌ها مانند آیفون ۱۳، اپل واچ سری ۷، آیپد مینی یا مک بوک پرو M1 شامل این برنامه نمی‌شود و تنها ایرپاد نسل سوم در لیست ارائه شده از سوی اپل قرار دارد. از این کارت‌های هدیه می‌توان در خریدهای بعدی خود مانند دستگاه‌های اپل، اشتراک سرویس‌ها یا خریدهای دیجیتالی از طریق iTunes یا اپ استور استفاده کنید.

برنامه اپل برای ارائه کارت‌های هدیه تخفیف‌دار برای خرید محصولات اعلام شده در جدول فوق از ۲۶ نوامبر ۲۰۲۱ (جمعه ۵ آذر) در ایالات متحده آغاز می‌شود و تا ۲۹ نوامبر ۲۰۲۱ (دوشنبه ۸ آذر) ادامه خواهد داشت.
https://mardomefarda.ir/vdcakmni149ni.5k4.html
منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما