تاریخ انتشار :شنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۱
جالب است ۰
رئیس سازمان فضایی روسیه اعلام کرد حمله احتمالی به فضاپیما یا ماهواره‌ی یک کشور، عامل جنگ جهانی سوم خواهد بود.
مقام نظامی روس: حمله به ماهواره‌ها، شروع جنگ جهانی سوم است
به گزارش مردم فردا،«دیمیتری روگوزین» امروز (شنبه) اعلام کرد در صورتی که به فضاپیما‌ها یا ماهواره‌های یک کشوری با تسلیحات ضد ماهواره حمله شود، احتمالا جنگ جهانی سوم شروع خواهد شد.

براساس گزارش اسپوتنیک رئیس سازمان فضایی روسیه در ادامه گفت: بشریت به زودی در جهانی زندگی خواهد کرد که در آن سلاح‌های فضایی کشتار جمعی به واقعیت تبدیل خواهد شد، به ویژه با توسعه چنین سلاحی توسط آمریکا، که توسط فضاپیمای نظامی مخفی این کشور با نام «X-۳۷ V» ارائه می‌شود.

گزارش شده است که در سال ۲۰۲۰، فضاپیمای سنگین اطلس ۵ با آمریکایی "X-۳۷ V" از ایستگاه فضایی کیپ کاناورال در فلوریدا به فضا پرتاب شد.

این پرتاب بدست نیرو‌های هوافضای آمریکا انجام شد و این پروژه توسط یگان ویژه نیروی هوایی این کشور که در حال توسعه نسل بعدی بمب افکن‌ها هستند، نظارت می‌شود. اطلاعات مربوط به دستگاه‌های نصب شده روی "X-۳۷V" به عنوان اطلاعات محرمانه طبقه بندی می‌شود.

تاکتیک‌های جنگ فضایی که توسط آمریکا در حال پیگیری است، تهدید جنگ در فضا یا جنگ جهانی سوم را بیشتر کرده است. زیرا با تلاش قدرت‌های فضایی برای برتری یافتن در مدار زمین، انجام آزمایش‌های بیشتر می‌تواند به یک نبرد فضایی واقعی نظامی تبدیل شود که می‌تواند فاجعه‌ای جهانی ایجاد کند.

شایان ذکر است طی یک اتفاق در ژوئیه ۲۰۲۱ یک ماهواره جاسوسی فضایی به نام «USA ۲۷۱» که به طور مخفیانه توسط نیروی هوایی آمریکا توسعه یافته بود شروع به نزدیک شدن به یکی از ماهواره‌های چینی کرد. این ماهواره یکی از پیشرفته‌ترین و سنگین‌ترین ماهواره‌های چین است که سطح هشدار چین را به میزان قابل توجهی بالا برد.
https://mardomefarda.ir/vdcc.xqea2bqeola82.html
منبع : باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین