تاریخ انتشار :جمعه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۰۰
جالب است ۰
قطعه موسیقی عدل موثق به خوانندگی و آهنگسازی محسن چاوشی خواننده مطرح موسیقی پاپ در آستانه ایام سوگواری شهادت حضرت علی(ع) منتشر شده است.
«عدل موثق» تا «زخمه»؛ تازه‌ های موسیقی
به گزارش مردم فردا،امید روزبه (ترانه‌سرا)، عادل روح‌نواز (گیتار الکتریک)، بهروز میرزایی (گیتار آکوستیک)، امیرحسین کیان‌پور (پن فلوت و دودوک) گروه اجرایی قطعه عدل موثق هستند. اشکان عرب تنظیم‌کننده این قطعه است و میکس و مسترینگ آن برعهده مهدی کریمی بوده است.
شور در روشنایی
قطعه موسیقی شور در روشنایی اثری از حمید بهروزی‌نیا (آهنگساز و نوازنده‌ تار و سه‌تار) با محوریت تک‌نوازی تار منتشر شده است. آهنگسازی این قطعه را نیز خود هنرمند انجام داده است. شور در روشنایی در آواز دشتی ساخته شده است.
ضبط این اثر در استودیو هنر و توسط پیام سوری انجام شده و میکس و مسترینگ آن به عهده پیام سوری و نیما اکبریان بوده است.
بحر بی‌کران
آلبوم موسیقی بحر بی‌کران با هنرمندی و سرپرستی عطاءالله ایمانی نوازنده سه‌تار، احمد مستنبط نوازنده تنبک و حسین رضایی‌نیا نوازنده دف و دایره توسط موسسه طنین ققنوس دیار منتشر شده است.
این اثر شامل ۱۰ عدد قطعه موسیقی؛ پیش درآمد اصفهان، چهار مضراب اصفهان، ضربی ابوعطا، چهار مضراب ابوعطا، رنگ اصفهان، آواز اصفهان، بداهه در عشاق ورود به ابوعطا، آواز ابوعطا، فرود به اصفهان و خیال تو است. میکس و مسترینگ آلبوم موسیقی بحر بی‌کران برعهده حسن عسگری بوده است. 
«عدل موثق» تا «زخمه»؛ تازه‌های موسیقی
برردیف(دستگاه سه گاه)
آلبوم موسیقی برردیف (دستگاه سه گاه) اثری از سیاوش کامکار نوازنده سنتور و مهرزاد اعظمی‌کیا نوازنده کمانچه به همت موسسه فرهنگی هنری آوای ساز خورشید منتشر شده است.
این اثر شامل ۲ عدد قطعه موسیقی؛ سه‌گاه و تصنیف سه‌گاه است. میکس و مسترینگ آلبوم موسیقی برردیف (دستگاه سه گاه) برعهده سیاوش کامکار بوده است.
«عدل موثق» تا «زخمه»؛ تازه‌های موسیقی
درخت بخت
آلبوم موسیقی درخت بخت اثری در ژانر موسیقی اصیل ایرانی با آهنگسازی و خواندگی پیمان پورشکیبایی با همکاری موسسه فرهنگی هنری هنرآفرینان آوای جم و گروه فرهنگی گرزمان منتشر شده است.
این آلبوم موسیقی شامل ۱۲ قطعه است و رضا جدیدی مدرس و نوازنده تنبک وسازهای کوبه‌ای، مجید مظاهری مدرس و نوازنده کمانچه و شیوا احمدی سپهر مدرس و نوازنده عود و پیانو از نوازندگان آلبوم موسیقی درخت بخت هستند، میکس، مسترینگ و صدابرداری این اثر برعهده مهدی کریمی بوده است.
«عدل موثق» تا «زخمه»؛ تازه‌های موسیقی
کتاب زخمه
کتاب زخمه قطعاتی برای ساز قانون نوشته‌ اهدا مصلحی توسط انتشارات موسیقی عارف منتشر شده است، این کتاب شامل قطعات فولکلور، کلاسیک و تصانیف ایرانی است که در دو بخش منتشر شده است، بخش نخست این کتاب شامل قطعاتی ساده برای هنرجویان مبتدی و نیمه‌مبتدی و بخش دوم شامل قطعات آکومپانیمان به وسیله آکورد و آرپژ دست چپ است.
مصلحی از سال ۱۳۸۵ با گروه‌های مختلفی از جمله ارکستر مضرابی استاد دهلوی، ارکستر ملل، گروه‌های سبز در سبز، ژیوار، وصل صوفیان، گروه آوازی دامور و ... همکاری داشته است. وی همچنین به آهنگساری نیز مشغول است که از جمله‌ آن می‌توان به ساخت موسیقی برای تئاتر یرما اشاره کرد.
«عدل موثق» تا «زخمه»؛ تازه‌های موسیقی
 
https://mardomefarda.ir/vdcg.n93rak9nypr4a.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما