تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۳
جالب است ۰
کانادا در اقدامی هماهنگ با متحدان غربی خود، 14 تبعه روس شامل دو دختر ولادیمیر پوتین را تحریم کرد.
کانادا هم خانواده پوتین را تحریم کرد
به گزارش مردم فردا،وزارت خارجه کانادا از اعمال تحریم‌های تازه این کشور علیه روسیه در ارتباط با بحران اوکراین خبر داد و اعضای خانواده رئیس‌جمهور روسیه را به فهرست تحریم‌ها اضافه کرد.

منابع رسانه‌ای غربی گزارش دادند، دولت کانادا روز سه شنبه تصمیم خود را برای اعمال تحریم‌های تازه این کشور علیه روسیه به دلیل «جنگ اوکراین» اتخاذ و نام‌های جدیدی را به فهرست‌ تحریم‌های خود اضافه کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، وزارت خارجه کانادا اعلام کرد که این کشور تحریم‌های هدفمندی را علیه ۱۴ فرد حقیقی وابسته به «رژیم روسیه» از جمله دو دختر ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور این کشور اعمال می‌کند.

اقدام کانادا در اعمال تحریم‌های تازه علیه روسیه و هدف قرار دادن اعضای خانواده ولادیمیر پوتین در شرایطی انجام شده که ماه گذشته میلادی آمریکا، انگلیس، اتحادیه اروپا و ژاپن «ماریا ورونتسووا» و «کاترینا تیخونووا» دختران رئیس‌جمهور روسیه را تحریم کردند.

به دنبال آغاز بحران اوکراین و شروع «عملیات نظامی ویژه» روسیه در این کشور، کانادا ضمن حمایت‌های مالی، سیاسی و تسلیحاتی از اوکراین، در اقدامی هماهنگ با آمریکا و دیگر متحدانش در حال اعمال فشارهای شدید اقتصاید و تحریمی علیه روسیه است.
https://mardomefarda.ir/vdcc.iqea2bqp4la82.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین