تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۰۰
جالب است ۰
فدراسیون جهانی وزنه‌برداری با برگزاری انتخابات امیدوار است در برنامه المپیک باقی بماند.
زمان انتخابات جهانی وزنه‌برداری مشخص شد/ امیدواری مسئولان برای ماندن در المپیک
به گزارش مردم فردا،فدراسیون جهانی وزنه‌برداری (IWF) تائید کرد که کنگره انتخاباتی این فدراسیون قرار است روزهای 25 و 26 ژوئن (4 و 5 تیر) در تیرانا پایتخت آلبانی برگزار شود.
آلبانی با شکست 9 کشور دیگر که برای میزبانی علاقمند بودند، توانست عهده‌دار نشست کنگره انتخاباتی شود. محمد جلود دبیر کل IWF هم اعلام کرد که با علاقه بسیار زیاد از سراسر جهان برای میزبانی، مایک ایرانی سرپرست فدراسیون جهانی خوشحال است که به آلبانی می‌رود.
مایک ایرانی در این باره، گفت: ما بسیار خوشحالیم که برای کنگره انتخاباتی به تیرانا می‌رویم. این موضوع بسیار مهمی برای ماست، چرا که مقامات المپیکی سال گذشته از ما خواسته بودند تا به سه موضوع رسیدگی کنیم.
وی با اشاره به این موارد، خاطرنشان کرد: به روز رسانی قانون اساسی مورد اول بود که تکمیل شد، دوم پاکسازی ورزش وزنه‌برداری از دوپینگ که باید بگویم در توکیو موارد صفر بوده است و حالا کنگره انتخاباتی که تابستان امسال برگزار می‌شود.
وزنه‌برداری بعد از حذف در مرحله مقدماتی المپیک لس‌آنجلس به دنبال حفظ این رشته در بازی‌های المپیک است. رسوایی‌های دوپینگ و فساد باعث شد تا این رشته در خطر حذف از المپیک قرار بگیرد.
https://mardomefarda.ir/vdcd.5092yt0x5a26y.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما