تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۰
جالب است ۰
دارنده مدال طلای المپیک توکیو معتقد است فدراسیون جهانی تیراندازی (ISSF) قوانینش را روی یخ می نویسد و تیراندازان هر لحظه باید منتظر تغییر آنها باشند.
فدراسیون جهانی تیراندازی قوانین را روی یخ می‌نویسد
به گزارش مردم فردا،جواد فروغی در حاشیه دومین دوره جام جهانی ۲۰۲۲ در برزیل  ادامه داد: امیدوارم فدراسیون جهانی  این رویه‌ آزاردهنده را  کنار بگذارد زیرا  ورزشکاران باید همیشه درگیر تفهیم قوانین جدید باشند و این باعث استرس و کاهش تمرکز آنان می شود.
وی در خصوص سطح رقابت های جام جهانی تیراندازی برزیل گفت:  سطح مسابقات با وجود حضور نداشتن خیلی از کشورها،  قابل قبول و خوب است و در مسیر آماده سازی بهتر برای حضور در بازیهای آسیایی چین به ما کمک زیادی کرد.
این پرستار دهلرانی افزود: به طور قطع  هر چه ورزشکاران در میادین بیشتری حضور یابند   تجربه بهتری کسب می کنند و من امیدوارم با تلاش ریاست فدراسیون و همراهی مدیران ورزشی کشور این روند ادامه یابد.
وی در خصوص بازماندن از فینال گفت:  هوای ریودوژانیرو  بسیار شرجی و آزار دهنده است ولی جدای از شرجی بودن هوا،  ماشه تپانچه ام مرا اذیت کرد زیرا با وجود تنظیم کردنش، چند روزی است خوب کار نمی کند. 
امروز در دومین روز مسابقات تیراندازی برزیل، رقابت ها در بخش تپانچه بادی ۱۰ متر زنان و مردان برگزار شد و با انکه سه تیرانداز کشورمان به فینال این بخش راه یافتند اما موفق به کسب مدال نشدند.
فروغی برگزاری اردوهای منسجم و منظم ، رفع مشکلات ورزشکاران و کاهش دغدغه های آنان،  شرکت منظم در رویدادهای داخلی و خارجی، تعمیر و اصلاح اسلحه تیراندازان ،  تامین مهمات مورد نیاز و برگزاری اردو در کمپ های خارجی را عامل موفقیت تیراندازان عنوان کرد.
مسابقات جام جهانی تیراندازی از روز گذشته (دوشنبه ) به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل آغاز شده است و ۱۳ تیرانداز زن و مرد ایرانی در دو رشته تفنگ و تپانچه نیز در این رقابت ها حضور دارند.
https://mardomefarda.ir/vdcd.n092yt0f9a26y.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما