تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۰
جالب است ۰
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با تعیین شروطی برای وزیر بهداشت، سوال خود را که درباره اقدامات صورت گرفته برای توزیع عادلانه پزشک و امکانات درمانی در سطح کشور بود به رای نمایندگان مجلس نگذاشت.
نماینده آبادان به صورت مشروط از توضیحات وزیر بهداشت قانع شد
به گزارش مردم فردا،سیدمحمد مولوی در جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس، سوال خود از وزیر بهداشت و درمان را در خصوص اقدامات صورت گرفته برای توزیع عادلانه پزشک و امکانات درمانی در سطح کشور و مناطق محروم و برنامه های آتی این وزارت خانه در این حوزه را طرح کرد و پس از استماع توضیحات وزیر بهداشت با تعیین شروطی از به رای گذاشتن سوال خود منصرف شد.

مولوی تاکید کرد: وزارت بهداشت باید ظرف یک ماه آینده برنامه ای به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای تامین پزشک و امکانات درمانی در ۱۰ استان محروم کشور تهیه کرده و گزارش آن را به کمیسیون بهداشت ارائه دهد. از سوی دیگر وزیر بهداشت باید ظرف یک ماه آینده به همراه کلیه معاونان خود در شهرهای آبادان و خرمشهر و سایر مناطق محروم  استان خوزستان حضور یابند.

نماینده آبادان گفت: به دلیل اقدامات خوب این وزارت خانه در کنترل بیماری کرونا و کاهش آمار فوتی ها با قول وزیر برای انجام شروط تعیین شده، بنده سوال خود را به رای نمی گذارم.
https://mardomefarda.ir/vdcb.0b0urhb8ziupr.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما