تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۰۰
جالب است ۰
شرکت‌های چینی یکی پس از دیگری وارد بازار گوشی‌های تاشو می‌شوند تا سامسونگ دیگر در این بازار تنها نباشد. حالا Vivo از گوشی تاشو خود با نام ویوو ایکس فولد رونمایی کرده که از مشخصات فنی قدرتمندی بهره می‌برد و می‌تواند رقیب شایسته‌ای برای گلکسی زد فولد 3 سامسونگ باشد.
اولین گوشی تاشو ویوو معرفی شد
به گزارش مردم فردا،مشخصات گوشی تاشو ویوو ایکس فولد
این گوشی هوشمند ویوو مانند گلکسی زد فولد 3 از دو نمایشگر بهره می‌برد؛ نمایشگر تاشو بزرگ درون دستگاه و پنل کوچکتر در بخش بیرونی. نمایشگر داخلی این دستگاه 8.03 اینچی LTPO2 امولد E5 است و بیرون دستگاه یک پنل 6.53 اینچی امولد قرار دارد. هر دو پنل از رفرش ریت 120 هرتز و +HDR10 پشتیبانی می‌کنند که البته رفرش ریت نمایشگر اصلی می‌تواند تا 1 هرتز کاهش یابد.

ویوو برای نمایشگر داخلی این گوشی هوشمند از شیشه فوق نازک SCHOTT استفاده کرده و همچنین این دستگاه از سنسور اثر انگشت درون نمایشگر بهره می‌برد که هردوی آن‌ها از نوع اولتراسونیک و نه اپتیکال هستند.



  
  
  
ویوو ایکس فولد از تراشه پرچمدار کوالکام اسنپدراگون 8 نسل یک با 12 گیگابایت رم بهره می‌برد و همچنین به یک باتری 4600 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که از فناوری شارژ سریع سیمی 66 وات پشتیبانی می‌کند. این گوشی تاشو همچنین قادر به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم 50 واتی و شارژ وایرلس معکوس است.

در بخش دوربین با چهار سنسور روی پنل پشتی این محصول روبه‌رو هستیم که در مقایسه با گوشی‌های تاشو سامسونگ مشخصات بهتری دارند. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال است. سایر دوربین‌ها را یک دوربین زوم 12 مگاپیکسلی با بزرگنمایی دو برابر، دوربین پریسکوپی با زوم 5 برابر و دوربین 48 مگاپیکسلی اولترا واید تشکیل می‌دهند.

در کنار ماژول دوربین، لوگوی زایس هم به چشم می‌خورد، بنابراین با حالت‌های عکاسی زایس مانند Super Night Scene هم روبه‌رو هستیم. این دستگاه همچنین از دو دوربین سلفی بهره می‌برد که هردوی آن‌ها 16 مگاپیکسلی هستند.

در جدول زیر مشخصات کامل Vivo X Fold را مشاهده می‌کنید:

کاربران می‌توانند در نمایشگر داخلی این گوشی هوشمند دو اپلیکیشن را بطور همزمان و در کنار یکدیگر اجرا کنند. همچنین امکان اجرای برنامه‌ها درون پنجره‌های شناور هم وجود دارد تا تجربه مولتی‌تسکینگ غنی‌تر شود.

قیمت گوشی تاشو Vivo X Fold
  
این گوشی هوشمند ابتدا تنها بطور انحصاری در بازار چین عرضه می‌شود و در رنگ‌های مشکی، آبی و خاکستری با قیمت 1300 دلار به فروش می‌رسد.
https://mardomefarda.ir/vdcg.393rak9qxpr4a.html
منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما