تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۰۰
جالب است ۰
ملی‌پوش تنیس روی میز زنان گفت: نگرفتن سهمیه بازی‌های المپیک توکیو بعد از ۲ دوره حضور در المپیک، ناراحت کننده‌ و اتفاق تلخی بود.
شهسواری: نرفتن به المپیک اتفاق تلخی بود
به گزارش مردم فردا،ندا شهسواری که سابقه حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریو را دارد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال بازی‌های کشورهای اسلامی و مسابقات جهانی را در پیش داریم و شاید هم به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ اعزام شویم که البته هنوز قطعی نیست.
وی افزود: سال گذشته با حضور در مسابقات قهرمانی آسیا جزو ۱۰ تیم قرار گرفتیم و سهمیه مسابقات جهانی چین را کسب کردم.
ملی‌پوش تنیس روی میز عنوان کرد: از دیگر مسابقاتی که در سال ۱۴۰۰ شرکت کردم، کانتندر بود که حریف اوکراینی و هندی را شکست دادم و تنها دختر ایرانی بودم که به جمع ۳۲ بازیکن برتر رسیدم.
وی با اشاره به حضور در لیگ ترکیه گفت: ۱۷ تیم در لیگ ترکیه حضور دارند و در مجموع لیگ با کیفیتی است. اما در ایران حامیان مالی رغبتی برای سرمایه‌گذاری در لیگ تنیس روی میز در بخش زنان ندارند.
کسب سهمیه جهانی بهترین اتفاق ۱۴۰۰ بود
شهسواری بهترین رویدادهای سال گذشته را مسابقات قهرمانی آسیا در قطر و کانتندر عنوان کرد و ادامه داد: نقطه عطف مسابقاتی که شرکت کردم همان قهرمانی آسیا قطر بود که به سهمیه جهانی رسیدم.
وی اضافه کرد: امسال با توجه به آمادگی که در لیگ ترکیه و مسابقات برون مرزی کسب کردم، از نظر فنی سطح بالاتری دارم.
اتفاق تلخ نگرفتن سهمیه المپیک
ملی‌پوش تنیس روی میز کسب نکردن سهمیه المپیک توکیو را بدترین اتفاق سال ۱۴۰۰ دانست و گفت: این اتفاق ناراحت کننده بود. برخی شکست‌ها سبب می‌شود تا بیشتر بر روی بازی‌ها تمرکز و پیشرفت کنم. اکنون انگیزه زیادی دارم تا در انتخابی المپیک پاریس حضور یابم.
وی اضافه کرد: امسال باید بیشتر تلاش کنم و اطمینان دارم نتایج خوبی کسب خواهم کرد و فدراسیون هم باید اردوهای آمادگی را برگزار کند. قبلا هم کیفیت اردوها خوب بود اما قرار است که از نظر کیفی بهتر، منظم‌تر و مستقرتر شود.
شهسواری یادآور شد: سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا کمی عقب افتادم اما امسال مسابقات بیشتری را پیش رو داریم و به طور حتم فعالیت‌ها نیز بیشتر خواهد شد. امیدوارم امسال به بازی‌های آسیایی اعزام شویم. تصورم این است که در مسابقات کشورهای اسلامی قهرمان شوم.  
پیکارهای تنیس روی میز قهرمانی آسیا مهر ماه سال گذشته در کشور قطر برگزار شد که تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران با پیروزی برابر مالدیو و اندونزی و کسب عنوان نهمی آسیا و قرار گرفتن در جمع ۱۰ تیم برتر قاره کهن برای نخستین مرتبه جواز حضور در مسابقات جهانی سال ۲۰۲۲ چین را کسب کرد.
رقابت‌های قهرمانی تیمی جهان، مهرماه ۱۴۰۱ در چنگدو چین برگزار خواهد شد.
https://mardomefarda.ir/vdcf.1dtiw6d1ygiaw.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما