تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۰
جالب است ۰
مهم‌ترین موضوع اتمام قرارداد تمام دستیاران من است و این موضوع باید حل شود‌. با توجه به صحبت‌های انجام‌شده فدراسیون در روزهای آینده این مساله را برطرف خواهد کرد. قرارداد تمام دستیاران ایرانی و خارجی من تمام شده، اما فدراسیون قول مساعد داده مشکل را برطرف کند.
قرارداد دستیاران اسکوچیچ در آستانه تمدید
به گزارش مردم فردا،پس از رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، قرارداد دستیاران دراگان اسکوچیچ با فدراسیون فوتبال به پایان رسید و سرمربی تیم ملی خواستار رسیدگی به این موضوع است. 
براساس همین، اسکوچیچ در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: «مهم‌ترین موضوع اتمام قرارداد تمام دستیاران من است و این موضوع باید حل شود‌. با توجه به صحبت‌های انجام‌شده فدراسیون در روزهای آینده این مساله را برطرف خواهد کرد. قرارداد تمام دستیاران ایرانی و خارجی من تمام شده، اما فدراسیون قول مساعد داده مشکل را برطرف کند.» 
حمید استیلی سرپرست تیم ملی فوتبال درباره اینکه قرارداد مربیان تیم ملی و دستیاران دراگان اسکوچیچ به پایان رسیده و سرمربی تیم ملی درخواست کرده است این قراردادها تمدید شود اما هنوز خبری نیست، ضمن اینکه به نظر می‌رسد خود اسکوچیچ برای ادامه همکاری با تیم ملی هم نگران باشد، به «فرهیختگان» گفت: «در این خصوص قبل از رفتن به کره‌جنوبی صحبت‌های لازم انجام شد اما از آنجا که در بدنه فدراسیون فوتبال تغییراتی به وجود آمد، مسئولان امر و اعضای هیات‌رئیسه این‌طور عنوان کردند که بعد از پایان بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی و قرعه‌کشی رقابت‌ها کارهای مرتبط با تمدید قرارداد مربیان تیم ملی انجام خواهد شد و در این مورد صحبت‌هایی نیز شده، این درحالی است که خود اسکوچیچ قرارداد دارد و قرار شد قرارداد مربیان هم تمدید شود. درواقع در آخرین جلسه‌ای که داشتیم، صحبت‌ها و خروجی‌ها و برنامه‌ریزی مبنی‌بر همین امر بود و ان‌شاءالله به‌زودی در جلسه‌ای در حضور آقایان اسکوچیچ و ماجدی و یک‌سری از اعضای هیات‌رئیسه این اتفاق رقم بخورد.»
 

 
https://mardomefarda.ir/vdca.onmk49na05k14.html
منبع : فرهیختگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما