تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۰۰
جالب است ۰
مدافع پیشین تیم ملی با بیان اینکه باید از زمان موجود تا جام جهانی بهترین تدارک را برای تیم ملی ببینیم، گفت: در گروه سختی قرار گرفته ایم اما می‌توانیم فوتبال ایران را به همه نشان دهیم.
برای موفقیت در جام‌جهانی «تدارکات» خوب می‌خواهیم
به گزارش مردم فردا،شاهین بیانی در خصوص انجام قرعه کشی جام جهانی و هم گروهی ایران با تیم‌های انگلیس و آمریکا گفت: فکر می‌کنم تمام تیم‌های آسیایی در گروه‌های سختی قرار گرفته‌اند و بازی‌های سنگینی در پیش دارند. تیم ملی ما هم باید اولین بازی خود را با انگلیس برگزار کند سخت اما جذاب و دیدنی که فکر می‌کنم تمام ایرانی‌ها را به وجد خواهد آورد.
وی گفت: ۸۰ میلیون ایرانی تماشاگر قرعه کشی جام جهانی بودند و استرس زیادی هم داشتند و حضور علی دایی بین بزرگان فوتبال جهان برای همه مایه افتخار بود. دایی خدمات زیادی برای فوتبال ما انجام داده اما در حالی که در آسیا و دنیا برای او اعتبار و احترام خاصی قائلند، این اعتبار و احترام را در کشورمان شاهد نیستیم.
بیانی در ادامه خاطرنشان کرد: حالا وضعیت ایران در جام جهانی مشخص شد و باید مسئولان فوتبال کشورمان وقت را از دست نداده و در حال آماده سازی تیم ملی کشورمان باشد، کادر فنی تیم ملی که متوجه شده با چه تیم‌هایی همگروه است بازی‌های تدارکاتی خود را باید بر اساس گروه خود انجام دهد بازی با تیم‌های ضعیف و بی کیفیت را کنار بگذاریم و نیاز است مقابل تیم‌های قوی با کیفیت قرار بگیریم تا فوتبالیست‌های ما محک بیشتری خورده و آماده حضوری پرقدرت در جام جهانی باشند.
مدافع پیشین تیم ملی خاطرنشان کرد: شاید خیلی‌ها از همین الان بگویند ما نمی‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم درست است که همگروه های پرقدرت و صاحب نامی داریم اما این دلیل نمی‌شود که خود را دست کم گرفته و فکر کنیم همه چیز تمام شده است و تنها یک حضور در جام جهانی خواهیم داشت. ملی پوشان ما باید با تمام قوا بجنگند و از نام و اعتبار فوتبال ایران دفاع کنند. همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال باید تمام تلاش خود را به کار ببندند تا یک تیم ملی قدرتمند در جام جهانی داشته باشیم.
 
https://mardomefarda.ir/vdce.e8nbjh8vp9bij.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما