تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۰
جالب است ۰
دارنده مدال طلای رقابت‌های وزنه‌برداری جهان می‌گوید در حال حاضر روزی ۲۰ تن آهن جابه‌جا می‌کند و می‌خواهد آن‌قدر خوب تمرین کنم تا به بهترین شرایط ممکن برای حضور در بازی‌های آسیایی برسد.
قهرمان وزنه‌برداری جهان: روزی ۲۰ تن آهن جابه‌جا می‌کنم!
به گزارش مردم فردا،رضا دهدار در خصوص روند آماده‌سازی‌اش برای حضور در انتخابی تیم‌ملی جهت شرکت در بازی‌های آسیایی، اظهار کرد: اگرچه سال گذشته در مسابقات جهانی نتوانستم به آن چه مدنظرم بود، دست پیدا کنم اما اکنون می‌خواهم جبران کنم و به همین منظور نیز تمریناتم را پیش از سال جدید با جدیت آغاز کردم.
وی افزود: حتی در تعطیلات عید نوروز هم تمریناتم را تعطیل نکردم و از ساعت ۶:۳۰ صبح طی چند مرحله با هدف‌تر و قوی‌تر از قبل تمرین می‌کنم تا به شرایط خوب گذشته برگردم. در حال حاضر روزی ۲۰ تن آهن جابه‌جا می‌کنم و می‌خواهم آن‌قدر خوب تمرین کنم تا به بهترین شرایط ممکن برسم.
قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جهان بیان کرد: هدف من بازی‌های آسیایی است که شهریورماه برگزار می‌شود. البته رویای تمام ورزشکارارن رشته‌های انفرادی این است که در مسابقات المپیک شرکت کنند و به مدال برسند و من هم چنین رویایی دارم. ضمن این‌که حضور و کسب مدال در بازی‌های آسیایی نیز دیگر رویای من است که  از کودکی آرزوی آن را داشتم و اکنون برای آن بسیار تلاش می‌کنم.
وی گفت: خدا را شکر شرایط خوبی دارم و در حال رسیدن به آمادگی کامل هستم. همچنین امیدوارم شرایط فدراسیون هر چه سریع‌تر به ثبات برسد و مشخص شود چه زمانی می‌توانیم وارد اردوی تیم‌ملی شویم.
دهدار در ادامه با بیان این‌که یکی از رقبای اصلی من کیانوش رستمی است، گفت: افتخار می‌کنم که کنار آقای رستمی وزنه بزنم و رقابت کنم. او یکی از الگوهای ورزشی من در رشته وزنه‌برداری است و من با تمام وجود می‌جنگم تا با او رقابت کنم و امیدوارم در نهایت برای بازی‌های آسیایی انتخاب شوم.
وی در پایان نیز با قدردانی از گردونی شهردار رامهرمز، خاطرنشان کرد: با این‌که من کارمند شهرداری هستم او با من همکاری می‌کند و با توجه به وضعیت تمرینی‌ام از من حمایت دارد تا بتوانم بی‌دغدغه و با خیال راحت تمریناتم را ادامه دهم. حتی شهردار رامهرمز از من خواست که تنها به افتخارآفرینی در مسابقات پیش‌ رو فکر کنم و من نیز قدردان حمایت بزرگ او هستم.
https://mardomefarda.ir/vdci.wawct1ayubc2t.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما