تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۵
جالب است ۰
توئیتر اسپیس به سازندگان گروه‌های صوتی مبلغی را پرداخت می کند.
مدیران گروه‌های صوتی در توئیتر پول‌دار می‌شوند
به گزارش مردم فردا،براساس گزارش‌ها، توئیتر یک برنامه شتاب‌دهنده سه ماهه جدید برای کمک به سازندگان گرو‌های Spaces را راه اندازی کرده است. در همین‌ راستا توئیتر می‌گوید:" این طرح میزبان‌های صوتی را از نظر مالی، فنی و بازاریابی پشتیبانی می‌کند".
کسانی که وارد این برنامه می‌شوند می‌توانند منتظر دریافت مبلغ ۲۵۰۰ دلار، اعتبار تبلیغات ماهانه، دسترسی زودهنگام به محصولات آینده توئیتر و همچنین پشتیبانی از کانال‌های رسانه‌های اجتماعی این شرکت باشند.
بر اساس گزارش‌ها، شتاب دهنده در حال حاضر فقط برای سازندگان بالای ۱۸ سال که در ایالات متحده زندگی می‌کنند باز است. علاوه بر این، توئیتر فقط کسانی را که دارای ۵۰۰۰ دنبال کننده یا بیشتر باشند، می‌پذیرد. شایان ذکر است، توئیتر اسپیس فقط به مدیرانی که حداقل دوبار در هفته در این فضا فعال هستند مبلغ مذکور را بدهند.
گفته شده، پس از انتشار محدود iOS در ماه آگوست، توئیتر نیز امروز اعلام کرد که راه اندازی Ticketed Spaces را برای کاربران اندروید در ایالات متحده آغاز کرده است. این ویژگی به سازندگان اجازه می‌دهد هزینه دسترسی به رویداد‌های صوتی زنده خود را دریافت کنند.
گزارش‌ها حاکی از آن است که پیش از این نیز توئیتر در حال آزمایش بر روی قابلیت مشاهده توئیت‌ها در گوشی‌های آیفون بود. گفته شده این ویژگی به کاربران  تلفن‌هایios کمک می‌کند تا آن‌ها در توئیت‌های تایم لاین و بخش زمانی آخرین توئیت‌ها جابه‌جا شوند.
https://mardomefarda.ir/vdce.x8nbjh8po9bij.html
منبع : باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما