تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۷
جالب است ۰
قائم‌مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) از اخذ حدود ۱۴۰۰ نمونه کنترل دوپینگ در سال ۱۴۰۱ از ورزشکاران ایرانی، بر اساس مصوبه این ستاد خبر داد.
۱۴۰۰ تست دوپینگ در انتظار ورزش ایران
به گزارش مردم فردا،ورزش ایران در سال ۱۴۰۱ رویدادهای بزرگ ورزشی همچون بازی های کشورهای اسلامی، بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو، بازی‌های آسیایی جوانان شانتو، المپیک ناشنوایان برزیل، جام جهانی فوتبال قطر۲۰۲۲ و رقابت های قهرمانی آسیا و مسابقات جهانی در رشته های مختلف ورزشی، را پیش رو دارد و در راستای مبارزه با دوپینگ سال پرترافیکی برای ستاد ملی مبارزه با دوپینگ جمهوری اسلامی ایران (ایران نادو) سال ۱۴۰۱ به شمار می رود.
در همین راستا، فرزاد شارکی، قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو)تاکید کرد که ایران نادو در دو بخش آموزش های پیشگیرانه و نمونه گیری تمام توان خود را به کار خواهد بست تا کاروان های ورزشی ایران اسلامی در تمامی این رویداد ها، پاک و عاری از دوپینگ باشند.
وی با بیان اینکه قرار بر این است تا از ورزشکاران اعزامی به مسابقات در سال ۱۴۰۱، ۲ تا ۳ نمونه کنترل دوپینگ اخذ شود، اظهار کرد: همچنین از سوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو)، مصوب شده است تا در طول سال جاری حدود ۱۴۰۰ نمونه کنترل دوپینگ از ورزشکاران گرفته شود.
https://mardomefarda.ir/vdcb.9bsurhbs8iupr.html
منبع : ایسنا
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما