تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۷
جالب است ۰
به‌ گزارش هم‌بنیان‌گذار پادکست XboxEra، ممکن است مایکروسافت در سال ۲۰۲۲ یک سخت‌افزار جدید مرتبط با ایکس باکس رونمایی کند.
احتمال رونمایی مایکروسافت از سخت افزاری جدید در سال جاری میلادی
به گزارش مردم فردا،در حالی‌که هنوز هم تولید و توزیع کنسول‌های بازی در جهان درگیر مشکلاتی چون کمبود عرضه است و افراد زیادی هنوز امکان خرید کنسول‌های نسل نهمی را نداشته‌اند، به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت برنامه‌های بیش‌تری برای کار در زمینه سخت‌افزار‌های مرتبط با ایکس باکس دارد.

اخیرا نیک بیکر، هم‌بنیان‌گذار پادکست معروف XboxEra، در قسمتی جدید از این برنامه اعلام کرد که مایکروسافت برنامه‌هایی برای معرفی سخت‌افزار جدید مرتبط با ایکس باکس دارد. وی همچنین در ادامه اضافه کرد که این سخت‌افزار، متفاوت از چیزهایی است که خیلی از طرفداران ممکن است تصور کنند یا انتظارش را داشته باشند؛ بااین‌حال بیکر توضیحات بیش‌تری ارائه نکرد و نگفت که این سخت‌افزار جدید دقیقا چه ماهیتی دارد.

بیکر در ادامه اشاره کرد با اینکه هدف مایکروسافت رونمایی از این سخت‌افزار در سال ۲۰۲۲ است، ولی به‌دلیل مسائلی از جمله درگیری جهان با ویروس کووید، حمله نظامی روسیه به اوکراین و همینطور مسائلی چون کمبود چیپ، شاید برنامه‌ریزی آن‌ها دچار تغییر شود.

به هر حال بیکر منبع معتبری به‌حساب می‌آید و سابقه خوبی در زمینه لو دادن اطلاعات مرتبط با برنامه‌های مایکروسافت دارد و باید منتظر ماند و دید که این سخت‌افزار جدید چه خواهد بود و چه زمانی رونمایی می‌شود. نظر شما در این مورد چیست و فکر می‌کنید سخت‌افزار جدید مایکروسافت چه خواهد بود؟
https://mardomefarda.ir/vdce.w8nbjh8nz9bij.html
منبع : زومجی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما