تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۲
جالب است ۰
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور از آماده‌باش ۲۰۰ هزار نیرو در طرح نوروزی خبر داد.
آماده باش ۲۰۰ هزار نیرو در طرح نوروزی
به گزارش مردم فردا،سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی در حاشیه رزمایش نوروزی پلیس تهران در جمع خبرنگاران از آماده‌باش پلیس در ایام نوروز خبر داد و اظهار داشت: مجموعه انتظامی کشور تکیه‌گاه مردم و شمشیر برنده برای مخلان نظم و امنیت مردم است. 
جانشین فرمانده کل انتظامی تصریح کرد: در طرح نوروزی بیش از 200 هزار نیرو با بهره‌گیری از 70 هزار خودرو، موتور و شناور برای برقراری امنیت مردم در صحنه حضور دارند. 
سردار رضایی با بیان اینکه مأموران پلیس در سال گذشته بیش از 900 تن مواد مخدر را کشف و ضبط کردند به برخورد پلیس با قاچاقچیان سلاح و مهمات پرداخت و گفت: در سال جاری نیز با دارندگان انواع سلاح غیرمجاز به طور قاطع برخورد خواهیم کرد.
وی افزود: دارنده سلاح غیرمجاز باید احساس ناامنی کند، برآوردهایی داریم و این این افراد شناسایی شده و حتماً با آنها برخورد می‌کنیم؛ به طور مثال بدعتی در استان خوزستان وجود دارد در استفاده از سلاح و تیراندازی در مراسم عروسی و عزا که آن را جزو آداب و رسوم می‌دانند در حالی که این آداب و رسوم نیست بلکه خلاف قانون است؛ در این راستا برخورد با سلاح غیر مجاز در خوزستان، کرمان و سیستان و بلوچستان در اولویت پلیس خواهد بود.
https://mardomefarda.ir/vdce.f8nbjh8ef9bij.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین