تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰
جالب است ۰
پس از قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به بررسی خوش‌‌شانس و بدشانس‌ترین تیم‌ها بپردازیم.
خوش‌شانس‌ و بدشانس‌ترین تیم‌ها در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا
به گزارش مردم فردا،روز گذشته قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را در این مرحله شناختند.
تاریخ بازی‌ها به شرح زیر است:
بازی رفت: سه‌شنبه – 16 فروردین ساعت 23:30
منچسترسیتی – اتلتیکومادرید
بنفیکا – لیورپول
چهارشنبه 17 فروردین – ساعت 23:30
چلسی – رئال مادرید
ویارئال – بایرن مونیخ
بازی برگشت: سه‌شنبه 23 فروردین – ساعت 23:30
رئال مادرید – چلسی
بایرن مونیخ – ویارئال
چهارشنبه 24 فروردین – ساعت 23:30
اتلتیکومادرید – منچسترسیتی
لیورپول – بنفیکا

به نقل از سایت گل‌، کلوپ و بایرن مونیخ خوش‌شانس‌ترین افراد در این قرعه‌کشی بودند و توانستند بهترین حریف را برای خود دست و پا کنند.
لیورپول در این فصل قدرتمند ظاهر شده و پس از شکست آرسنال نیرویی مضاعف برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس بدست آورده‌اند. آنها در آماده‌ترین فرم خود قرار دارند و اکنون به یک قدمی پپ گواردیولا و منچسترسیتی رسیده‌اند. از طرف دیگر بنفیکا در این فصل با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده و پس از اخراج ژرژ خسوس در اوایل بهمن ماه، سعی دارد سر و سامانی به وضعیت خود بدهد. آنها قهرمانی در پرتغال را از دست داده‌اند ولی حالا با آمدن سرمربی موقت به نام «نلسون وریسیمو» سعی دارند که شگفتی‌ساز لیگ قهرمانان اروپا لقب گیرند. عقاب‌ها در مرحله قبلی، آژاکس قدرتمند را شکست دادند و حالا می‌خواهند تمام قوای خود را برای اذیت‌ کردن تیم کلوپ به کار گیرند.

با این حال، کلوپ یکی از بهترین قرعه‌ها را از آن خود کرد و به خوش‌شانس‌ترین فرد قرعه‌کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نام گرفت.
سایت گل، بایرن مونیخ را نیز خوش‌شانس توصیف کرد زیرا ویارئال نیز شرایط پر افت و خیزی در این فصل تجربه کرده است. آنها در رده هفتم لالیگا قرار دارند ولی در لیگ قهرمانان اروپا توانستند یکی از سنگین‌ترین شکست‌های تاریخ یووه در تورین را رقم زنند.
ویارئال با هدایت اونای امری، کار بزرگی برای رسیدن به جمع 8 تیم برتر انجام داده ولی کاری غیرممکن مقابل بایرن مونیخ خواهد داشت. تیمی که در مرحله قبلی با نتیجه 7 بر یک،‌ نماینده اتریش را در هم کوبید تا نشان دهد، اگر در خط تدافعی مشکلاتی دارد ولی در خط تهاجمی کم‌نظیر و به شدت زهردار است و اما مهمترین بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا در طرف دیگر قرعه‌کشی برگزار خواهد شد. جایی که اتلتیکومادرید به مصاف پپ گواردیولا خواهد رفت و جدال بزرگ چلسی و رئال مادرید انجام خواهد شد.

سایت گل، این 4 تیم را و مخصوصا چلسی و اتلتیکومادرید را بدشانس‌ترین افراد قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا دانست و مدعی شد که سخت‌ترین حریف به آنها برخورد کرده است.
سیمئونه با اینکه راهِ بازی مقابل گواردیولا را خوب بلد است ولی کار سختی مقابل این منچسترسیتی خواهد داشت.
از طرف دیگر چلسی شرایط عجیبی پس از تحریم آبراموویچ تجربه کرده و باید مقابل رئالی قرار گیرد که در مرحله قبل پاریسِ قدرتمند و با مسی و امباپه را شکست داده است. اما یک نکته مثبت در این تقابل وجود دارد و آن هم این است که چلسی در 5 مسابقه قبلی خود مقابل رئال مادرید شکست نخورده و می‌تواند از این نکته به عنوان برگ برنده استفاده کند.

رئال مادرید فاصله خوبی در لالیگا برای خود دست و پا کرده و به همین علت می‌تواند با بازی دادن به بازیکنان دوم خود ، آماده‌ترین بازیکنان را برای دیدار مقابل چلسی به میدان بفرستد و بتواند ضربه‌ای محکم به توخل بزند. آنها فصل گذشته در نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که توخل برنده مسابقه مقابل زیدان بود. آیا آنچلوتی می‌تواند رئال را دوباره به جمع 4 تیم پایانی برساند؟
 

 
https://mardomefarda.ir/vdca.6nmk49nyo5k14.html
منبع : فارس
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما