تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۹
جالب است ۰
استقلال در حالی در دربی ۹۸ مقابل پرسپولیس به میدان رفت که ترکیب خط دفاعی مورد استفاده در این بازی برای اولین بار در این فصل شکل گرفت.
تغییرات مجیدی مقابل پرسپولیس جواب داد
به گزارش مردم فردا،فرهاد مجیدی در حالی تیمش را برای دیدار مقابل پرسپولیس آرایش کرد که ترکیب ۳ نفره خط دفاعی‌اش را برای اولین بار در این فصل با چنین نفراتی مورد استفاده قرار داد.
در خط دفاعی آبی پوشان رافائل سیلوا، محمد دانشگر و عارف غلامی به عنوان مدافعان میانی جای گرفتند که این ترکیب برای اولین بار در این فصل مورد استفاده قرار گرفت.
مجیدی در طول بازی تغییرات زیادی در خط دفاعی تیمش ایجاد کرد که این تغییرات از تغییر نفری شروع و به تغییر سیستم رسید.
تغییرات مجیدی در خط دفاعی از تعویض دانشگر آغاز شد و با بیرون رفتن این مدافع، روزبه چشمی جای وی را در قلب خط دفاعی گرفت. مجیدی سپس خود چشمی را هم از زمین خارج کرد تا سیستم دفاعی تیمش را از ۳ نفره به ۴ نفره تغییر دهد.
البته این تنها تغییرات آبی پوشان در آرایش دفاعی نبود و شاید یکی از مهم‌ترین تغییرات حضور حردانی به جای غفوری در زمین بود. حردانی در دقایقی که در زمین حضور داشت یک نجات دروازه و یک پاس گل داشت تا بیشترین نقش را در تساوی آبی پوشان مقابل پرسپولیس داشته باشد.
در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر دو تیم استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۷:۳۰ روز پنجشنبه به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک - یک به پایان رسید.
 

 
https://mardomefarda.ir/vdce.o8nbjh8xp9bij.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما