تاریخ انتشار :جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۰
جالب است ۰
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به استقرار ۱۴۰۰ پایگاه عملیاتی امداد و نجات گفت: هموطنان در صورت بروز حوادث می‌توانند با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.
هلال احمر: هموطنان در صورت بروز حادثه با ۱۱۲ تماس بگیرند
به گزارش مردم فردا،مهدی ولی‌پور امروز پنجشنبه ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۰ گفت: در راستای جلساتی که با محوریت ستاد هماهنگی خدمات سفر در حوزه امداد و نجات برگزار شد، ۱۴۰۰ پایگاه، پست موقت، سیار و مراکز عملیاتی امداد و نجات و ۳۱۳ پست ایمنی و سلامت در مبادی ورودی شهرها راه‌اندازی شده که در سطح کشور با محوریت ایمنی، سلامت و توصیه‌های بهداشتی و با هدف کاهش حوادث و سوانح احتمالی به مردم خدمات ارائه می‌کنند.
وی افزود: حدود ۲۰ هزار نفر از همکاران و داوطلبان در سراسر کشور آماده ارائه خدمات هستند همچنین سه هزار خودرو امداد و ۱۹ فروند بالگرد برای حوادث احتمالی در سطح کشور آماده امداد هستند.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر تصریح کرد: همه ماموریت‌های سازمان امداد و نجات هلال احمر در حوادث جاده‌ای و ترافیکی روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه ۵۱ مورد بوده که نسبت به سال گذشته رشد ۲۴ درصدی داشته است.
وی ادامه داد: همچنین در این روز (چهارشنبه) ۲۵ نفر مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند که نسبت به سال گذشته ۶۷ درصد رشد داشته است.
ولی‌پور ادامه داد: ۱۴ نفر خدمات امداد سرپایی و ۱۲ مورد عملیات نجات فنی و ۱۰ نفر رهاسازی مصدوم را در روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ داشتیم و بیشترین امداد و نجات جاده‌ای مربوط به استان اصفهان با پنج مورد و کرمان با چهار مورد بوده است.
https://mardomefarda.ir/vdcb.0bsurhbf0iupr.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما