تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۹
جالب است ۰
وزارت دارایی ژاپن اعلام کرد که این کشور تصمیم گرفته است تا دارایی ۱۷ فرد روسی دیگر را مسدود کند که این اقدام تعداد کل افراد تحریم شده روسیه را به رقم ۶۱ می‌رساند.
تحریم‌های جدید ژاپن علیه میلیاردرهای روسی
به گزارش مردم فردا،به نقل از خبرگزاری رویترز، این اقدام پس از تحریم‌های آمریکا علیه «ویکتور وکسلبرگ»، میلیاردر روس و ۱۲ عضو دوما انجام شد.

براساس وزارت دارایی ژاپن، این میلیاردر روس نیز به همراه ۱۱ عضو دوما و ۵ تن از اعضای خانواده «یوری کووالچوک»، بانکدار روسی توسط دولت ژاپن تحریم شدند.

«هیروکازو ماتسونو»، دبیر ارشد کابینه وزیران ژاپن اظهار کرد ژاپن به همراه سایر کشورهای گروه ۷ (G۷) اقداماتی را درخصوص تحریم‌ها انجام خواهد داد.

ماتسونو در یک کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت: ما همراه با سایر کشورهای گروه ۷ به بررسی وضعیت ادامه خواهیم داد تا "به طور مناسب" به این وضعیت پاسخ دهیم.

توکیو تحریم‌هایی را علیه بانک مرکزی روسیه، هفت بانک خصوصی، چندین سازمان و همچنین افراد مختلف بلاروسی، بانک‌ها ونهادهای این کشور که از حمله روسیه به اوکراین حمایت کرده‌اند، اعمال کرده است.

ژاپن اقدامات "سخت‌تری" را نیز علیه مسکو اتخاذ کرده است؛ از جمله این اقدامات می‌توان به "محدودیت صادرات" به روسیه اشاره کرد.
https://mardomefarda.ir/vdcc.mqpa2bqimla82.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین