تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۰۰
جالب است ۰
پیش فروش فیلم‌های اکران نوروز آغاز شد.
پیش فروش فیلم‌های نوروز؛ شروع اکران از ۲۵ اسفند
به گزارش مردم فردا،شما بیشتر منتظر تماشای کدام فیلم هستید؟

مرد بازنده (محمدحسین مهدویان)
مرد بازنده جدیدترین ساخته محمدحسین مهدویان است که بعد از مورد استقبال قرار گرفتن در جشنواره، در ترکیب اکران نوروزی قرار گرفت و پیش‌بینی می‌شود به فروش خوبی دست یابد. در خلاصه داستان فیلم آمده است: احمد خسروی مسئول رسیدگی به پرونده‌ای رازآلود می‌شود و با مسائلی روبرو می‌شود که زندگی‌اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد. جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، آناهیتا درگاهی، بابک کریمی، مهدی زمین‌پرداز، مجید نوروزی و سجاد بابایی بازیگران مرد بازنده هستند.
روز صفر (سعید ملکان)
روز صفر به کارگردانی سعید ملکان محصول سال ۹۸ و فیلمی در ژانر تریلر و اکشن است. این فیلم که در جشنواره سی و هشتم حضور داشت، علاوه بر استقبال بالای تماشاگران موفق به دریافت جایزه ویژه هیئت داوران و جایزه بهترین فیلم اول شد. داستان روز صفر برگرفته از زندگی عبدالمالک ریگی و نحوه دستگیری او توسط ماموران سازمان اطلاعات است و امیر جدیدی، ساعد سهیلی، مهدی قربانی، محمدرضا مالکی و تینو صالحی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.
شادروان (حسین نمازی)
شادروان پس از آپاندیس دومین فیلم بلند حسین نمازی است و بازیگرانی همچون رویا تیموریان، سینا مهراد، نازنین بیاتی، گلاره عباسی و بهرنگ علوی در فیلم بازی می‌کنند. این فیلم داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که بعد از فوت ناگهانی پدرشان با مشکلات پیش‌بینی‌نشده‌ای روبرو می‌شوند. شادروان در جشنواره فجر در لیست فیلم‌های برتر از نگاه تماشاگران قرار داشت و به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود در اکران نوروز نیز با استقبال بالایی مواجه شود.
سگ بند (مهران احمدی)
سگ بند دومین ساخته مهران احمدی بعد از کمدی موفق مصادره است. امیر جعفری، بهرام افشاری، نازنین بیاتی، بهاره کیان افشار، سیروس گرجستانی و میرطاهر مظلومی بازیگران سگ بند هستند. در خلاصه داستان سگ بند آمده: هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدم‌ها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود.
https://mardomefarda.ir/vdch.inmt23niqftd2.html
منبع : سینما تیکت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما