تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۰
جالب است ۰
بازیکن جوان پیکان می گوید اگر بدشانسی های این تیم تمام شود می توانند از رتبه ششم جدول هم بالاتر برود. غلامرضا ثابت ایمانی هافبک جوان پیکان درباره تساوی تیمش مقابل گل گهر سیرجان بیان کرد: کل هفته را روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده بودیم و موقعیت هم داشتیم و به نظرم نتیجه مساوی عادلانه بود. گرچه ما رفته بودیم که با 3 امتیاز برگردیم.
هافبک پیکان: می‌خواهیم سال 1400 را با برد تمام کنیم
به گزارش مردم فردا،او در مورد قضاوت داور ادامه داد: در هر بازی یکسری مسائل عادی وجود دارد. روی یک صحنه گل گهری ها اعتراض کردند اما به نظر من اتفاق خاصی نیفتاده بود و بعد از ضربه برخورد اتفاق افتاد. البته فکر می کنم در ثانیه های پایانی یک آفساید اشتباه از بازیکن ما گرفته شد. مهاجم تیم ما در موقعیت تک به تک بود اما کمک داور پرچم زد و این فرصت را از ما گرفت.
هافبک پیکان همچنین گفت: در چند هفته گذشته دچار بدشانسی شدیم. در بازی با تراکتور کاملا سوار بر بازی بودیم و پنالتی خراب کردیم و هفته بعدش در بازی با فجر در دقیقه  ۹۳ گل مساوی را خوردیم. در هفته بعد بازی با نساجی زمانی که  ده نفره شدیم  موقعیت هم داشتیم اما نزدیم.
این بازیکن در مورد جایگاه هفتمی پیکان در جدول رده‌بندی نظرش را اینگونه بیان کرد: حقمان بالاتر از این حرف‌ها است و در چند هفته اخیر بدشانسی آوردیم و حداقل باید دو برد می آوردیم.
وی در مورد صحبت مجتبی حسینی در کنفرانس خبری مبنی بر اینکه برای زدن ضربه آخر سرمربی نمی‌تواند کاری بکند و این موضوع به کیفیت بازیکن برمی‌گردد گفت: ایشان کاملا درست گفته است. مربی تاکتیک ها را به ما گوشزد می کند و ضربه آخر به کیفیت فنی بازیکن بر می گردد و مربی نمی تواند برنامه ریزی کند. باید تمرینات را بیشتر کنیم تا توپ هایمان تبدیل به گل شود.
هافبک پیکان که یکی از پدیده های این تیم است در پاسخ به این سوال که آیا از عملکردش در این فصل تا به اینجای کار راضی بوده یا خیر توضیح داد: راضی هستم ولی خیلی بیشتر از خودم توقع دارم و امیدوارم در آینده بیشتر از این خودم را ثابت کنم‌ از مجموعه خوب پیکان و آقای حسینی تشکر می کنم انشاالله با سایر بچه ها در ادامه لیگ نتایج بهتری بگیریم چون حقمان بیشتر از این ها است.
ثابت ایمانی در پایان در مورد دیدار هفته آینده افزود: عزممان را جزم کرده ایم که آخرین بازی سال ۱۴۰۰ را با برد تمام کنیم و با توجه به شناختی که از تیم خودمان و صنعت نفت آبادان داریم برای سه امتیاز می‌رویم.
https://mardomefarda.ir/vdcg.u9nrak9qxpr4a.html
منبع : ورزش 3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما