تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۶:۰۰
جالب است ۰
رئیس کمیته بین الملل فدراسیون تنیس گفت: تنیس کار خود را درست جلو می‌برد و تغییرات در فدراسیون از بیرون تحمیل شده است.
صدری: تغییرات در تنیس از بیرون تحمیل شده است
به گزارش مردم فردا،امیرهمایون صدری در مورد استعفای دسته جمعی در فدراسیون تنیس و دلایل آن اظهار داشت: یک گروهی در تنیس ایران جمع شده‌اند و کار می‌کنند. نمی‌گوییم خوب یا بد، اما اتفاقات مثبتی هم افتاده است و کارها در حال انجام است. کارها در حال انجام بود، اما به یک باره نایب رئیس و دبیر تغییر می‌کنند و شخصی وارد فدراسیون می‌شود که در این مدت از عملکرد فدراسیون انتقاد کرده و بد گفته است. ما شرایط را خوب جلو می‌بردیم و این نمی‌شود که فردی که منتقد فدراسیون بوده از فردا به ما بگوید چه کار کنیم و چه کار نکنیم.  شاهرخ کشاورز در این مدت در رسانه خود بعد از هر اتفاقی انتقاد می‌کرد و حالا سمت می‌گیرد.
وی در مورد اینکه چطور می‌شود یک منتقد در همان فدراسیون پست بگیرد، گفت: نمی‌دانم، شاید در ورزش ما فقط از این اتفاقات می‌افتد. ما شنیدیم که از طریق وزارت ورزش این تغییر و تحولات صورت گرفته است. ما از وزیر ورزش انتظار داشتیم که نگاهی کند و ببیند چه اتفاقات مثبتی در تنیس ایران رخ داده است. ما مسابقات مختلفی را میزبانی کردیم و به دلیل درخشش مشکات الزهرا صفی تنیس ما به صفحه اول فدراسیون جهانی رفت.
رئیس کمیته بین الملل عنوان کرد: ما کارهای مختلفی را در فدراسیون انجام دادیم و اگر دوستان دنبال کار کردن بودند این فدراسیون همان ها را انجام داده و چه نیازی به تغییر بوده است. ما انتظار داشتیم به عملکردها نگاه کنند. عزیزی یک سال است که رئیس فدراسیون شده و کارهای مثبتی در این مدت انجام شده و نمی‌دانم چرا باید بعضی چیزها تحمیل شود.
صدری گفت: همه این کارهایی که در تنیس انجام شده نهایت کاری است که باید انجام می‌شد. به خاطر همین برای این تغییرات تحولات ناراحت هستم، به خصوص اینکه این تغییرات از بیرون به رئیس فدراسیون تحمیل شده باشد. برای ما بحث شخص هم مطرح نیست. شاید دبیر فدراسیون دیگر دوست نداشته باشد به فدراسیون بازگردد، اما باید یک توجیهی باشد. چرا باید سیستمی که درست جلو می‌رود را تغییر دهیم؟ این یعنی ما وقت‌مان را در این مدت تلف کرده‌ایم.
https://mardomefarda.ir/vdcj.xeifuqevosfzu.html
منبع : فارس
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما