تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۳۰
جالب است ۰
سخنگوی فدراسیون کشتی اعلام کرد با توجه به در پیش بودن مسابقات قهرمانی آسیا در فروردین سال ۱۴۰۱، اردوی آزاد و فرنگی‌کاران در نوروز هم پیگیری خواهد شد.
اردوی تیم‌های ملی کشتی در عید نوروز هم برپا خواهد بود
به گزارش مردم فردا،محمد ابراهیم امامی در حاشیه برگزاری اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا به خبرنگار ما گفت: آزاد و فرنگی‌کاران اردونشین هم اکنون مشغول تمرین در خانه کشتی هستند که البته شاگردان محمد بنا با توجه به برنامه‌های تیم ملی کشتی فرنگی، نخستین اردوی خود را پشت سر می‌گذارند. این تمرینات تا اواخر اسفندماه به پایان خواهد رسید و بچه‌ها برای چند روز به استراحت خواهند پرداخت.
وی افزود: با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی آسیا اواخر فروردین سال آینده در مغولستان برگزار می‌شود، آزاد و فرنگی کاران تیم ملی بعد از تعطیلی اردوی کنونی حدود یک هفته به استراحت و مرخصی خواهند رفت و دوباره از روز سوم فروردین ماه و در همان ابتدای تعطیلی نوروز دوباره به خانه کشتی باز خواهند گشت.
سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص لیست نهایی مسافران قهرمانی آسیا نیز گفت: ترکیب تیم ملی کشتی آزاد که چندی پیش از سوی کادر فنی انتخاب شد و بچه‌ها با توجه به این موضوع با انگیزه و جدیت بیشتری در حال تمرین هستند. اما ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی هنوز مشخص نشده که محمد بنا و همکارانش قصد دارند لیست نهایی خود را بعد از اردوی کنونی و تا ۲۷ اسفندماه اعلام کنند.
امامی اظهار داشت: مطمئناً انتخاب نهایی فرنگی کاران اعزامی به قهرمانی آسیا می‌تواند به جدیت و ارتقای انگیزه آنان برای پشت سر گذاشتن تمرینات اردوی تیم ملی کمک بیشتری محسوب شود، چراکه این بچه‌ها باید برای کنترل وزن خود دقت بیشتری داشته باشند و با اطمینان خاطر به روند آماده سازی خود مشغول شوند.
داور اسبق المپیکی کشورمان خاطر نشان کرد: طبق برنامه تمامی ملی پوشان کشتی آزاد و فرنگی از روز سوم یا چهارم نوروز وارد اردوی بعدی خود می‌شوند و بعد از پشت سر گذاشتن این تمرینات و یک استراحت کوتاه، مهیای سومین و آخرین مرحله تمرینات تا زمان اعزام به مغولستان خواهند شد.
سخنگوی فدراسیون کشتی در پایان افزود: امیدوارم روند آماده سازی آزاد و فرنگی کاران تا پایان فروردین ماه سال جدید و زمان اعزام به مغولستان به بهترین شکل اجرایی شود و کاروان کشتی ایران بتواند با آمادگی ایده آل وارد مسابقات شود. ضمن اینکه متولیان فدراسیون کشتی مدتهاست که با تدابیر صورت گرفته، یک نماینده را قبل از اعزام تیم‌های ملی به مسابقات، روانه کشور میزبان می‌کند تا هماهنگی‌های لازم و مقدمات اسکان بچه‌ها به خوبی انجام شود. بدین ترتیب تیم‌های ملی کشتی به محض ورود به کشور میزبان بدون از دست دادن زمان و اتلاف وقت در هتل مستقر و با شرایط روحی و جسمی مطلوب، مهیای حضور در مسابقات می‌شوند.
https://mardomefarda.ir/vdch.knmt23nz-ftd2.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما