تاریخ انتشار :شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۰۰
جالب است ۰
شرکت پالایش نفت لاوان در حال حاضر یک پالایشگاه 55 هزار بشکه‌ای است، که تأمین انرژی بخشی از ناوگان «حمل و نقل» دریایی در خلیج‌فارس را بر عهده دارد که با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جلوگیری از خام فروشی، مطالعات اولیه پروژه احداث پتروپالایش ۱۵۰ هزار بشکه‌ای صورت پذیرفته است.
کلنگ‌زنی پتروپالایش ۱۵۰ هزار بشکه‌ای در سال آینده به دست آیت الله رئیسی
میلاد سلجوقی عضو هیئت مدیره شرکت پالایش نفت لاوان در خصوص تأمین نیروی انسانی مورد نیاز شرکت پالایش نفت لاوان از طریق برگزاری آزمون گفت: در گام دوم انقلاب و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص استفاده از نیروهای جوان ، انقلابی و متعهد،  امروز شاهد جذب نیروی انسانی متخصص مورد نیاز بخش‌های عملیاتی ، اداری و ستادی به واسطه برگزاری آزمون استخدامی بودیم.

وی افزود: شرکت پالایش نفت لاوان در حال حاضر یک پالایشگاه 55 هزار بشکه‌ای است، که تأمین انرژی بخشی از ناوگان «حمل و نقل» دریایی در خلیج‌فارس را بر عهده دارد که با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جلوگیری از خام فروشی، مطالعات اولیه پروژه احداث پتروپالایش ۱۵۰ هزار بشکه‌ای صورت پذیرفته است.

عضو هیئت مدیره شرکت پالایش نفت لاوان افزود: در حال حاضر توسط «وزارت نفت» خوراک پتروپالایش ۱۵۰ هزار بشکه‌ای نفت لاوان تخصیص یافته که در مرحله انعقاد قرارداد با «شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران» می باشد.

سلجوقی از کلنگ‌زنی این ابرپروژه پالایشگاهی در سال جدید به دستان حضرت آیت الله رئیسی خبر داد و گفت: انشالله که این پتروپالایش ۱۵۰ هزار بشکه‌ای به دست حضرت آیت الله رئیسی در سال آینده کلنگ زنی می‌شود و نیروهای جدیدی را جذب می‌کنیم.

سلجوقی در ادامه با تشریح ایجاد اشتغال در احداث پالایشگاه جدید نفت لاوان، گفت: نیروهای مورد نیاز جهت احداث این پتروپالایش حدود 20 هزار نفر و جهت عملیات بهره برداری به طور مستمر،  3 هزار نفر نیروی انسانی جذب خواهد شد که پیش‌بینی می شود مراحل تکمیل آن درآینده نزدیک صورت پذیرد.
https://mardomefarda.ir/vdcf.1dtiw6dxxgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما