تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۰
جالب است ۰
یکی از بهترین کارهایی که می توان برای افزایش هوش مالی انجام داد، این است که در ابتدا هدف مالی خود را مشخص کنید.
روش های افزایش هوش مالی از نظر میثم شکری ساز
برای اینکه بتوانید شرایط مالی خوبی برای خود فراهم کنید، باید از راهکارهای مختلفی استفاده کنید که هر کدام از آن ها در نوع خود حائز اهمیت هستند. هوش انسانی شامل بخش های مختلفی می شود که اکثر مردم فقط با یک بخش آن آشنایی دارند. تمام نتایج مالی که شما در زندگی خود به دست می آورید بر اساس هوش مالی شما محاسبه می‌شود. هر چقدر که شما بیشتر بر روی هوش مالی خود کار کرده باشید، نتایج بهتری نیز در کسب و کار خود به دست می‌آورید. خوشبختانه روش های افزایش هوش مالی توسط میثم شکری ساز آموزش داده می شود که می توان از این فرصت عالی برای یادگیری استفاده کرد.

مشخص کردن هدف مالی

یکی از بهترین کارهایی که می توان برای افزایش هوش مالی انجام داد، این است که در ابتدا هدف مالی خود را مشخص کنید. اگر شما حس می کنید که هوش مالی شما به قدر کافی قوی نیست، حتما باید سری به اهداف مالی خود بزنید. بیشتر مردم حتی برای خود هدف مالی نیز مشخص نمی کنند که این موضوع می تواند آسیب های متعددی به آن ها بزند. برای اینکه شرایط مالی شما بهتر شود،‌ نوشتن اهداف مالی ضروری خواهد بود.
هدف مالی می تواند به صورت کوتاه مدت یا بلند مدت نوشته شود که شما باید در این زمینه تصمیم لازم را بگیرید. کسانی که اهداف مشخص و واضح دارند بدون شک راحت تر به آن دست پیدا می کنند. بر اساس نظر میثم شکری ساز، بهتر است که شما برای هفته، ماه و سال خود هدف مالی داشته باشید تا مسیر پیش روی شما کاملا واضح و روشن باشد. اگر حس می کنید که در این زمینه آگاهی و تخصص لازم را ندارید، حتما نوشتن اهداف مالی را یاد بگیرید تا زندگی شما دچار دگرگونی شود.

خسیس بودن؛ بزرگترین دشمن هوش مالی از نگاه میثم شکری ساز

هیچ چیز مانند خساست نمی تواند به هوش مالی شما آسیب وارد کند. کسی که خساست زیادی به خرج می دهد به این موضوع معتقد است که در دنیا فراوانی وجود دارد. متاسفانه بسیاری از مردم فکر می کنند که با کاهش بیش از حد هزینه ها می توانند زندگی خود را رشد دهند. در واقع این افراد از قانون جریان پول اطلاعی ندارند و همواره پول های خود را جمع می کنند به امید این که روزی پولدار شوند. تجربه این موضوع را ثابت کرده است که با استفاده از این روش ها نمی توان به پول رسید
از همین رو به شما پیشنهاد می کنیم که خساست را کنار بگذارید و از پول برای لذت خود استفاده کنید. البته خرج کردن بیش از حد نیز می تواند مشکلات مالی متعددی را برای شما به وجود بیاورد که باید آن را به خوبی مدیریت کنید. با توجه به شرایط خاصی که در این زمینه به وجود آمده است، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما هوش مالی خود را  تقویت کنید. با توجه به سوابق میثم شکری ساز، بدون شک ایشان بهترین کسی هستند که می توانند این آموزش های مهم و پایه ای را به شما بیاموزند.

با افراد موفق معاشرت کنید

در بین تمامی راه هایی که برای تقویت هوش مالی پیشنهاد می شود،‌ بدون شک معاشرت با افراد موفق بیشترین تاثیر ممکن را دارد. از آنجایی که بسیاری از ما در کودکی تحت تاثیر آموزش های مالی اشتباه قرار گرفتیم، آگاهی لازم در زمینه امور مالی را نداریم. در چنین وضعیتی بهترین کار ممکن این است که با کسانی ارتباط  بگیرید که دارای هوش مالی بالایی هستند. همنشینی با چنین افرادی به شما این توانایی را می دهد که باورهای مالی خود را تغییر دهید. اگر شما بتوانید که معاشرت خود را با افراد موفق بیشتر کنید، بدون شکل باورهای آن ها را برای روی شما هم تاثیر می گذارد و هوش مالی شما تقویت خواهد شد.


با توجه به اینکه رزومه میثم شکری ساز از نظر موفقیت بسیار درخشان است،  مسلما استفاده کردن از آموزه های این شخص می تواند تاثیر بسیار بزرگی بر روی زندگی شما داشته باشد. همیشه تمام تلاش خود را بکنید تا باورهای مثبت مالی را در ذهن خود بسازید تا از این طریق به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنید. تجربه نشان داده است که دانشجویان دوره های دکتر میثم شکری ساز از لحاظ هوش مالی  فوق العاده  عمل کرده اند پس شما هم می توانید یکی از این افراد باشید.

روی خودتان سرمایه گذاری کنید

سرمایه گذاری کردن به حالتی گفته می شود که یک فرد می خواهد منافعی را از این کار به دست آورد. سرمایه گذاری را می توان بر روی موارد مختلفی انجام داد که هر کدام از آن ها در نوع خود حائز اهمیت هستند. معمولا کمتر کسی پیدا می شود که بر روی خودش سرمایه گذاری کند در حالی که ارزشمندترین نوع سرمایه گذاری همین مورد است. شما باید تمرین های ذهنی متعددی انجام دهید تا از نظر مالی به شرایط با ثباتی دست پیدا کنید.
 
در واقع با این روش هوش مالی شما بسیار بالا می رود و زندگی شما به صورت موفقیت آمیزی به پیش خواهد رفت. سرمایه گذاری روی خود شامل مواردی مختلفی می شود که یکی از آن ها آموزش دیدن است. حال که شما فهمیدید میثم شکری ساز کیست، بهتر است به صورت ویژه از آموزش های این استاد بزرگ استفاده کنید تا آگاهی بیشتری در این زمینه داشته باشید. مسلما با افزایش هوش مالی خود می توانید وضعیت مالی خود را به شکل شگفت انگیزی بهبود ببخشید.

سخن پایانی

یکی از نیازهای مهم برای موفق شدن در کارآفرینی این است که حتما هوش مالی خود را تقویت کنید. میثم شکری ساز معتقد است که داشتن هوش مالی بالا می تواند سرعت رشد شما را تا چند برابر افزایش دهد.  در واقع مدیرانی که هوش مالی بالایی دارند، زودتر از سایر مدیران سازمان های خود را  رشد می دهند. اگر شما هم دوست دارید که در این زمینه آگاهی کافی را به دست بیاورید،‌ حتما از آموزش های بی نظیر میثم شکری ساز استفاده نمایید. مسلما با پشت سر گذاشتن آموزش های مربوطه، سرعت رشد شما در کسب و کارتان بیشتر خواهد شد.
https://mardomefarda.ir/vdcg.t9nrak9z3pr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین