تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۰
جالب است ۰
کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، پس از غیبت در دیدار برابر منچسترسیتی بار دیگر به تمرینات تیمش بازگشته است.
رونالدو آخرین بازیکنی که تمرین را ترک می‌کند
به گزارش مردم فردا،منچستریونایتد این هفته در حالی دربی شهر منچستر برابر سیتی را برگزار کرد که اثری از نام رونالدو در فهرست این تیم به چشم نمی‌‍خورد.
رالف رانگنیک پس از این بازی مدعی شد که این بازیکن 37 ساله به دلیل مصدومیت از ناحیه ماهیچه ران پای خود نتوانسته تیمش را در این بازی همراهی کند. 
این در حالی است که بسیاری از رسانه‌های انگلیسی مدعی شده بودند که مصدومیتی برای این بازیکن پیش نیامده و تصمیم رانگینک برای خط زدن رونالدو یک تصمیم فنی بوده است. پرواز او به پرتغال پس از قرار نگرفتن در فهرست بازیکنان یونایتد برابر سیتی نیز به این شایعات دامن زد. 
عدم حضور این بازیکن در هتل در روز شنبه باعث تعجب سایر بازیکنان یونایتد شد و پس از آن بود که مشخص شد او قوانین باشگاه برای ادامه حضور در مجموعه تمرینی و سپری کردن روند درمان را زیر پا گذاشته و منچستر را به مقصد کشورش ترک کرده است.

این اتفاق شایعات بسیاری را به همراه داشت و بسیاری باور دارند که جدایی این ستاره پرتغالی از یونایتد در پایان فصل حتمی است و او از همین حالا به دنبال یافتن باشگاهی برای فصل آینده است.
با وجود تمامی این اتفاقات، رونالدو بار دیگر به منچستر برگشته و روز گذشته به همراه محافظانش تا مجموعه تمرینی کرینگتون همراهی شد تا با سایر بازیکنان یونایتد به تمرین بپردازد. 
سان مدعی شده که رونالدو پس از این که تمام بازیکنان تمرینات را ترک کردند، همچنان در زمین تمرین یونایتد مانده و آخرین بازیکنی بوده که از کرینگتون خارج شده است. 
هنوز مشخص نشده که آیا این بازیکن صحبتی با اعضای کادر فنی شیاطین سرخ انجام داده یا مشغول انجام تمرینات خاص بوده تا بار دیگر بتواند با قدرت به میادین برگردد و روزهای درخشان خود با پیراهن یونایتد را تکرار کند.
https://mardomefarda.ir/vdcb.fbsurhbg5iupr.html
منبع : ورزش 3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما