تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۹
جالب است ۰
برخی خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که احتمالاً فرزاد مجیدی بابت اتفاقات رخ‌ داده بازی استقلال - گل‌گهر به کمیته انضباطی فراخوانده می‌شود.
محرومیت احتمالی مجیدی در دربی سرنوشت‌ساز
به گزارش مردم فردا،فرزاد مجیدی از جمله چهره‌هایی بود که تقریباً در تمام درگیری‌های بازی استقلال مقابل گل‌گهر حضور داشت و در نهایت هم با کارت قرمز بیژن حیدری مواجه شد تا مسابقه روز جمعه برابر صنعت نفت را همراه با برادرش از روی سکوهای ورزشگاه آزادی تماشا کند. البته احتمال دارد داستان فرزاد به محرومیت یک جلسه‌ای محدود نشود و تصمیمات دیگری نیز برای این مربی استقلال در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اتخاذ گردد.
برخی خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که احتمالاً فرزاد مجیدی بابت اتفاقات رخ‌ داده بازی استقلال - گل‌گهر به کمیته انضباطی فراخوانده می‌شود و شاید محرومیتی یک جلسه‌ای، علاوه بر بازی با صنعت نفت برای او مدنظر قرار بگیرد. اگر چنین اتفاقی رخ بدهد و این حکم طی هفته آینده به باشگاه استقلال ابلاغ شود، برادر سرمربی آبی‌پوشان نمی‌تواند هنگام برگزاری دربی پایتخت روی نیمکت این تیم بنشیند. چهره‌ای که اتفاقاً در دوران بازیگری همیشه یکی از بازیکنان خوب استقلال در جدال مقابل پرسپولیس محسوب می‌شد.
https://mardomefarda.ir/vdci.uawct1aurbc2t.html
منبع : خبر ورزشی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما