تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۳
جالب است ۰
اولین دیدار نمایندگان ایران در مسابقات تنیس روی میز بین المللی گرند اسمش با پیروزی امیرحسین هدایی برابر حریفی از بلژیک همراه بود.
آغاز به کار پینگ‌پنگ‌بازان ایران در سنگاپور با پیروزی هدایی
به گزارش مردم فردا،مسابقات تنیس روی میز بین المللی گرند اسمش از امروز دوشنبه به میزبانی سنگاپور آغاز شد.
امیرحسین هدایی اولین نماینده کشورمان بود که در این رقابت ها به مصاف حریف خود رفت. وی اولین دیدارش را برابر «روبین دیواس» از بلژیک برگزار کرد و با نتیجه ۳ بر یک به برتری دست یافت.
این پیروزی در حالی برای هدایی رقم خورد که او با رنکینگ ۱۵۲ در مسابقات شرکت کرده است د رحالی که حریفش رنکینگ ۱۲۵ را در اختیار دارد.
هدایی با کسب این پیروزی به مصاف «ساموئل واکر» از انگلیس می رود.
رقابت های گرند اسمش که یکی از چهار رویداد مهم تنیس روی میز حرفه ای دنیا محسوب می شود. قهرمان این مسابقات ۱۰۰ هزار دلار جایزه نقدی دریافت خواهد کرد.
نوشاد و نیما عالمیان دو بازیکن دیگر کشورمان هستند که به دعوت فدراسیون بین المللی تنیس روی میز در این رقابت ها شرکت کرده اند. طبق قرعه کشی انجام شده نیما عالمیان با رنکینگ ۱۳۰ جهان در اولین دیدار با «نیاگل استویانوف» ایتالیایی دارای رنکینگ ۹۸ جهان بازی خواهد کرد و در صورت پیروزی در مرحله بعد به مصاف «مونتیرو» از کشور پرتغال می رود.
همچنین نوشاد عالمیان با رنکینگ ۷۲ به مصاف «ژیانگ پنگ چینی» با رنکینگ ۱۰۶ دنیا خواهد رفت و در صورت برد به مصاف برنده رقابت نمایندگان دانمارک و فرانسه می رود.
https://mardomefarda.ir/vdce.z8ebjh8oo9bij.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما