تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۴۶
جالب است ۰
برند ریزر که یکی از نام‌های شناخته شده در ساخت لوازم جانبی و محصولات گیمینگ به حساب می‌آید، نسل جدید کیبوردهای کوچک Huntsman Mini را معرفی کرده است.
ریزر از نسل جدید کیبورد Huntsman Mini با سوییچ‌های نوری رونمایی کرد
به گزارش مردم فردا،نزدیک دو سال پیش Razer از کیبوردهای Huntsman Mini رونمایی کرد که 40 درصد از کیبوردهای معمولی کوچک‌تر بودند و جمع و جورترین کیبوردهای این شرکت به شمار می‌آمدند. این کیبورد از شر کلیدهای جهت و ردیف function خلاص شده، از این رو برای کاربرانی که دنبال یک گزینه مناسب با ابعاد کم می‌گردند بسیاری ایده‌آل شمرده می‌شود.

حال ریزر نسل جدید این کیبوردهای کوچک را معرفی کرده و آن‌ها را به سوییچ‌های آنالوگ نوری مجهز کرده است. در کیبوردهای مکانیکی از مکانیزمی که از آن به عنوان سوییچ یاد می‌شود، برای برقراری جریان و ثبت ورودی کیبورد استفاده می‌کنند.  

در سوییچ‌های نوری یک پرتوی نور  وظیفه برقراری جریان را بر عهده دارد و این سوییچ‌ها از دیگر انواع سوییچ‌های کیبورد مکانیکی سریع‌تر هستند. سوییچ‌های نوری آنالوگ به گیمرها اجازه می‌دهند تا عملکرد و میزان فشار لازم برای کار کردن هر کلید را مطابق با سلیقه خود شخصی‌سازی کنند. این ویژگی در بازی‌های مسابقه‌ای و ماشین سواری کاربردهای بسیاری دارد. برای مثال، شما می‌توانید شتاب ماشین را با کاهش یا افزایش فشار روی سوییچ کیبورد تنظیم نمایید.

با این حال در نظر داشته باشید که یک کیبورد مدرن مانند Huntsman Mini برای کاربردهای روزمره‌ای مثل تایپ کردن چندان مناسب نیست و این سطح از شخصی‌سازی تنها برای بر طرف کردن نیاز گیمرها طراحی شده است.

ریزر برای کیبورد گیمینگ جدید Huntsman Mini با سوییچ‌های آنالوگ نوری قیمتی معادل 150 دلار تعیین کرده است و آن‌ را از طریق وبسایت خود به فروش می‌رساند.
https://mardomefarda.ir/vdci.za5ct1av5bc2t.html
منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین