تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۰
جالب است ۰
این هفته شاید انتخاب و اعلام لیست 20 نفره برای یحیی و کادرش کار دشواری نباشد اما معمولاً در آستانه دربی همه بازیکنان سلامت و قبراق می‌شوند
رقابت سخت برای رسیدن به لیست 20 نفره پرسپولیس
به گزارش مردم فردا،پرسپولیس در حال حاضر و با در نظر گرفتن سه بازیکن رده امیدش امیرمحمد یوسفی (گلر)، میثم جودکی (مدافع چپ) و محمد عمری (وینگر) 28 بازیکن دارد. 
سه گلر، 9 مدافع، 12 هافبک و 4 مهاجم لیست کلی سرخ‌ها را تشکیل می‌دهند که از این لیست بلند بالا سعید آقایی به‌دلیل محرومیت و سیامک نعمتی، امید عالیشاه، میلاد سرلک و عیسی آل‌کثیر به خاطر مصدومیت بازی یکشنبه آینده در آبادان را از دست داده‌اند که اگر حامد پاکدل هم به این جمع اضافه شود تعداد غایبان سرخ برای بازی با صنعت نفت به 6 خواهد رسید. تازه اگر اینگونه باشد و پاکدل شرایط بازی را به دست نیاورد یحیی و کادرش مجبورند روی نام دو بازیکن خط بکشند که احتمالاً امیرمحمد یوسفی و جودکی دو بازیکن جوان‌شان را کنار خواهند گذاشت و اگر پاکدل به این بازی رسید احتمال خط خوردن مهدیخانی هم وجود دارد چرا که از نظر کادر فنی عمری نسبت به او در اولویت است.
این هفته شاید انتخاب و اعلام لیست 20 نفره برای یحیی و کادرش کار دشواری نباشد اما معمولاً در آستانه دربی همه بازیکنان سلامت و قبراق می‌شوند و مصدومیت‌ها به شکل عجیب و غریبی تمام می‌شود تا تعداد بازیکنان در دسترس کادر فنی به بالاترین حدد ممکن برسد. این بار هم پیش‌بینی می‌شود بعد از دو بازی متوالی در خوزستان پرسپولیس برای دربی فوق‌العاده حساس مقابل استقلال تعداد بیشتری بازیکن آماده در اختیار داشته باشد.
پیش‌بینی می‌شود برای آن مسابقه بزرگ میلاد سرلک، حامد پاکدل، امید عالیشاه و سعید اقایی در دسترس باشند. اگر تا آن روز آل‌کثیر تازه به تمرینات برگشته باشد فقط او و چند بازیکن جوان و امید را می‌توان براحتی خط زد ضمن اینکه سیامک نعمتی هم تا آن روز شرایط بازی نخواهد داشت.
با این شرایط کادر فنی پرسپولیس به احتمال زیاد برای دیدار مقابل رقیب سنتی 26 بازیکن را در اختیار داشته باشند و مجبور به خط زدن شش بازیکن برای ارائه لیست بازی‌شان شوند مگر اینکه تا آن روز دوباره بازیکن جدیدی مصدوم یا محروم شود.
در چنین شرایطی اگر خط کشیدن روی نام‌هایی مثل یوسفی، جودکی، عمری و مهدیخانی کار راحتی باشد خط زدن دو بازیکن دیگر اصلاً راحت نخواهد بود و شاید اتفاق جالبی مثل دیدار با مس رفسنجان که فرشاد فرجی از فهرست تیم خط خورد، رخ دهد
 
https://mardomefarda.ir/vdce.n8ebjh8ff9bij.html
منبع : ورزش 3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما