تاریخ انتشار :جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۰۰
جالب است ۰
فدراسیون جهانی وزنه برداری تا هفتم فروردین به کشورها فرصت داد تا نامزدهای خود برای حضور در انتخابات معرفی کنند.
تصمیم فدراسیون جهانی وزنه‌برداری به نفع ایران شد
به گزارش مردم فردا،انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری قرار است ۲۵ و ۲۶ جون ۲۰۲۲ (۴ و ۵ تیر ۱۴۰۱) برگزار شود. پیش از این اعلام شده بود که کاندیداها تا ۱۱ اسفند فرصت دارند مدارک خود را ارسال کنند.
با توجه به اینکه فدراسیون جهانی شرایط لازم برای ثبت نام کاندیداها را برای کشورها ارسال نکرده بود از این رو تاریخ ارسال مدارک تغییر کرد و طبق اعلام جدید فدراسیون جهانی افراد کاندیدا تا ۲۷ مارس ۲۰۲۲ (۷ فروردین ۱۴۰۱) ساعت ۱۷ به وقت لوزان سوئیس فرصت دارند که  فرم ها و اسناد مربوطه را ارسال کنند. همچنین فدراسیون جهانی تمام شرایط لازم افراد برای کاندیداتوری را  در اطلاعیه ای بر روی سایت خود قرار داده است.
این طرح تغییر تاریخ به نفع وزنه برداری ایران شد چرا که فدراسیون ایران در بلاتکلیفی به سر می برد و نه رئیس دارد و نایب رئیس. هنوز سرپرست آن هم تعیین نشده است از این رو فدراسیون ایران تا هفتم فروردین فرصت ثبت نام دارد اما با توجه به اینکه مدتی دیگر تعطیلات عید نوروز آغاز می‌شود بنابراین وزارت ورزش باید هرچه زودتر تکلیف این فدراسیون را مشخص کند تا نفراتی که قرار است، از ایران کاندیدا شوند، بتوانند مدارک خواسته شده فدراسیون جهانی را تحویل دهند.
با توجه به اینکه کمیته بین‌المللی المپیک خواستار تغییرات در بدنی فدراسیون جهانی و ورود افراد جدید شده این بهترین فرصت است که ایران به دنبال کسب کرسی مهم در فدراسیون جهانی وزنه‌برداری باشد.
https://mardomefarda.ir/vdcc.pq0a2bqmpla82.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما