تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۷
جالب است ۰
وزنه برداران جوان که در حال آماده شدن برای مسابقات قهرمانی جهان هستند این سوال برایشان پیش آمده در این بلاتکلیفی فدراسیون، چه کسی پیگیر گرفتن ویزای شینگن برای آنها است.
نگرانی وزنه برداران جوان از بلاتکلیفی در گرفتن ویزای شینگن
به گزارش مردم فردا،مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان از ۱۲ اردیبهشت در یونان برگزار می شود. تیم ملی ایران در راه آماده سازی با معضلاتی روبرو شد ابتدا که به دلیل پول نداشتن فدراسیون و سپس بلاتکلیفی رییس آن، اردوهایشان تعطیل شد.
 اکنون هم که بالاخره اردوها آغاز شده، ۱۰ وزنه بردار در استان گیلان زیر نظر سعید علی حسینی تمرین می کنند اما نگرانی جدیدی برای وزنه برداران جوان ایجاد شده است.
با توجه به اینکه مسابقات در یونان برگزار می شود و آن هم نیاز به ویزای شینگن دارد، این سوال  برای وزنه برداران ایجاد شده چه کسی پیگیر گرفتن ویزا است به ویژه اینکه اخذ ویزای شینگن هم زمان بر است. اگر آنها تمرین می کنند، واقعا اعزامی هم به مسابقات در کار است یا خیر.
فدراسیون وزنه برداری در بلاتکلیف ترین شرایط خود قرار دارد نه رییس دارد و نه نایب رییس. داود باقری هم  حدود سه هفته ای است که درخواست کناره گیری خود را به وزارت ورزش ارائه کرده است.
وزارت ورزش وعده چهارشنبه هفته جاری را داده که فدراسیون تعیین تکلیف شود و اهالی وزنه برداری امیدوارند که این اتفاق رخ دهد تا فدراسیون بعد از گذشت بیش از ۶۰ روز از بلاتکلیفی خارج شود.
https://mardomefarda.ir/vdcd.j0o2yt09oa26y.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما