تاریخ انتشار :دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۱
جالب است ۰
شرکت اپل در حال کار روی یک آیپد/ مک بوک هیبریدی تاشو با صفحه نمایش ۲۰ اینچی است، که اطلاعات بیشتری درباره این محصول فاش نشده است.
پیش‌بینی‌ها درباره محصول تاشوی اپل
به گزارش مردم فردا،اپل در حال بررسی یک آیپد / مک بوک هیبریدی تاشو با دو صفحه است. پیش بینی می‌شود یکی از  این صفحه‌های  تاشو دارای صفحه کلید مجازی باشد و دیگری بدون آن. آیپد / مک بوک تاشوی جدید به کاربران امکان می‌دهد تا راحت‌تر آن را حمل کنند. اگرچه اپل هنوز هیچ  اطلاعاتی در مورد خصوصیات این محصولی ارائه نکرده است.
نمایشگر‌های بزرگ و تاشو مانند دستگاه جدید اپل هنوز بسیار نادر هستند، اگرچه لنوو در ساخت چنین محصولی در پایان سال ۲۰۲۰ موفق شد. این دستگاه به دلیل صفحه نمایش OLED زیبا، طراحی خلاقانه و کاربری خوب مورد ستایش کارشناسان قرار گرفته است.

یکی از تبلت‌های تاشوی دیگر که درباره آن صحبت شده، Zenbook ۱۷ از ایسوس است که به عنوان اولین تبلت ویندوزی تاشو ۱۷ اینچی معرفی می‌شود، در حالی که سامسونگ پیش‌ نمایش گلکسی فلکس نوت را در CES ژانویه انجام داد. البته باید گفت که برای دیدن آیپد / مک بوک تاشوی اپل منتظر ماند. گورمن از گفتن تاریخ عرضه این محصول جدید خودداری کرد، راس یانگ پیش بینی کرده که ممکن است این محصول تا سال ۲۰۲۶ معرفی نشود.
همچنین تصور می‌شود که اپل در حال توسعه یک آیفون تاشو است و طبق گزارش‌ها، این شرکت زودتر از سال ۲۰۲۴ این دستگاه خاص را عرضه نمی‌کند.
https://mardomefarda.ir/vdcf.vdjiw6dvcgiaw.html
منبع : باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین