تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۱۵
جالب است ۰
اوله لوژنی، مدافع پیشین اوکراین و آرسنال اف سی، از طریق پیامی در واتس اپ به اسکای اسپورت گفت که قرار است دوران مربیگری خود را متوقف کند تا برای کشورش که در حال حاضر مورد حمله دولت روسیه است بجنگد.
مدافع پیشین آرسنال مربیگری را متوقف کرد تا به جنگ روسیه برود
به گزارش مردم فردا،به نقل از مارکا، لوژنی قبل از اعلام استقلال اوکراین در سال ۱۹۹۱، ۸ عنوان قهرمانی لیگ را با دیناموکیف در اتحاد جماهیر شوروی به دست آورد و نقش کلیدی در تیم ملی اوکراین در طول دهه ۱۹۹۰ بازی کرد تا این که در سال ۱۹۹۹ با توپچی‌های آرسن ونگر قرارداد امضا کرد.
اوله لوژنی، مدافع سابق اوکراین و آرسنال اف سی، از طریق پیامی در واتس اپ به اسکای اسپورت گفت که قرار است دوران مربیگری خود را متوقف کند تا برای کشورش که در حال حاضر مورد حمله دولت روسیه است بجنگد.
لوژنی گفت: وضعیت وحشتناک است. من می‌خواهم برای مربیگری در انگلیس بیایم، اما قبل از هر چیزی محکم می ایستم و برای مردمم، برای کشورم و برای دموکراسی خواهم جنگید. همه ما امیدواریم که با از دست رفتن زندگی‌های بیگناه و از هم پاشیدگی خانواده‌ها این جنگ به زودی تمام شود. کشوری که مورد تهاجم و نابودی قرار می گیرد باید کاملا مقاومت کند. ما باید به عنوان یک متحد بایستیم و به این جنگ جنایتکارانه پایان دهیم.
لوژنی ۶۰ بازی ملی انجام داد و ۳۷ بار کاپیتان اوکراین بود. اولین بازی ملی او برای اتحاد جماهیر شوروی در ۲۰ سالگی بود و تنها مصدومیت او را از حضور در جام جهانی فوتبال ۱۹۹۰ ایتالیا  دور نگه داشت.
لوژنی در طول چهار سال حضور خود در آرسنال، قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شد. او همچنین یک دوره کوتاه در ولورهمپتون واندررز داشت.
https://mardomefarda.ir/vdcd.k0o2yt095a26y.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما