تاریخ انتشار :شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۵
جالب است ۰
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: طرح صیانت از کاربران فضای مجازی مردم را به خاک سیاه می نشاند و آنها را به عکس العمل‌های تند خیابانی وادار می کند.
انتقاد وزیر دوران اصلاحات از اصرار جبهه پایداری به تصویب طرح صیانت
به گزارش مردم فردا،علی صوفی  درباره چرایی اصرار جبهه پایداری به تصویب طرح صیانت از کاربران فضای مجازی گفت: بررسی اخبار و واکنش ها به تصویب کلیات این طرح در کمیسیون ویژه مجلس نشان می دهد که حتی اصولگرایان نیز درباره آن سئوالات، نقدها و ابهامات فراوان دارند و از طراحان طرح می خواهند ضمن مدنظر قرار دادن قضاوت افکارعمومی، نظر و دیدگاه کارشناسان را درنظر بگیرند.
این فعال سیاسی یادآور شد: مردم آزاد هستند و اختیار دارند که با اطلاعات گوناگون در تماس باشند. ضمن آنکه امروز به لحاظ اقتصادی و نیز مردم درگیر هستند. امروز جامعه به شدت برای تأمین نیازهای زندگی خود به فضای مجازی و اینترنت پرسرعت وابسته شده و دنیا هم دارد به این سمت می رود اما ما همین اینترنت محدودی را هم که داریم می خواهیم از جامعه بگیریم.

وی ادامه داد: طرح صیانت از کاربران فضای مجازی مردم را به خاک سیاه می نشاند و آنها را به عکس العمل‌های تند خیابانی وادار می کند. مشخص نیست که چرا اجازه داده می شود افرادی به نام انقلابی گری در مجلس بخواهند تصمیمات وحشتناکی برای مردم بگیرند.
https://mardomefarda.ir/vdcj.iexfuqeixsfzu.html
منبع : نامه نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما